رییس کل دادگستری استان کردستان گفت: دستگاه قضایی استان با متخلفین در عرصه ساخت و سازهای فاقد استحکام و ناایمن در استان برخورد جدی می‌کند.
کد خبر: ۱۳۶۹۶۲۷

 کردستان-جام جم آنلاین- حجت الاسلام حسین حسینی صبح امروز شنبه در جمع خبرنگاران در سنندج اظهار داشت: با عنایت به تاکیدات ریاست قوه قضاییه در رابطه با صیانت از حقوق عامه و با توجه به حادثه ساختمان متروپل، دادگستری استان به مقوله مبارزه و برخورد جدی با هرگونه فساد و رانت در مدیریت شهری استان ورود کرده است.

رییس کل دادگستری استان کردستان افزود: دادستانی مرکز استان و همچنین اداره کل بازرسی استان موظف شده اند ضمن شناسایی ساخت و سازهای غیرمجاز و فاقد استحکام و مغایر با ضوابط و مقررات فنی و شهرسازی، بدون هرگونه اغماض و مسامحه با متخلفین برخورد کنند.

حجت الاسلام حسینی تاکید کرد: اخیرا با دستگیری شبکه سازمان یافته ساخت و سازهای غیرمجاز در شهرستان سنندج، برخورد با متخلفین این حوزه شدت بیشتری یافته و به دادستان مرکز استان ماموریت داده شده تا با فوریت ضمن شناسایی ساختمان های ناایمن و فاقد استحکام به ساکنین آنها اخطار داده شود و پرونده های مربوطه در شهرداری و کمیسیون های ماده 100 سریعا بررسی و نتیجه اقدامات را ظرف یک ماه گزارش دهند.  

رییس کل دادگستری استان کردستان اضافه کرد: به معاونت عمرانی استانداری کردستان هم اعلام شده که به شهرداری‌های استان ابلاغ شود تا ضمن بررسی سازه ها و ساختمان های استان، در صورتی که برای شهروندان خطراتی محتمل است و یا آن سازه ها ناپایدار است، در کمترین زمان رفع خطر شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها