مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام:

آخرین واحدهای مسکن مهر دهلران در حال تکمیل

ایلام - جام جم آنلاین ؛ مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام در بازدید از پروژه های نهضت ملی مسکن شهر ایلام از افزایش احداث این طرح ها با توجه به افزایش تعداد واجدین شرایط خبر داد.
کد خبر: ۱۳۶۹۲۲۵
به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛ عبدالله بهادری  هدف از طرح نهضت ملی مسکن را ساماندهی بازار مسکن و اجاره بها و خانه دار شدن اقشار مختلف جامعه دانست  و تأکید کرد: برای تحقق این هدف مهم ضمن تسریع اجرای پروژه ها، رعایت نکات فنی و کیفیت نیز با دقت زیر نظر ناظرین قرار دارد.
 
وی افزود: در صورت مشاهده عدم رعایت نکات فنی دراحداث هر یک از پروژه های نهضت ملی مسکن که باعث کم شدن استحکام بنا و کیفیت ساختمان گردد بلافاصله پروژه تعطیل و حتی تخریب خواهد شد، چرا که حفظ جان و مال مردم را اولویت احداث هر پروژه ای می دانیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان واگذاری زمین به قیمت بسیار کم و در اقساط بلند مدت ، بهره مندی از تخفیفات پروانه ساختمانی و خدمات نظام مهندسی و تسهیلات بلند مدت بانکی را از جمله مزایای طرح نهضت ملی مسکن دانست و افزود: هیچ کارگزاری در این طرح به دنبال کسب سود نیست و واحدهای مسکونی به قیمت تمام شده که تلفیقی از سهم آورده متقاضی و تسهیلات بانکی است احداث می شوند.

بهادری خاطر نشان کرد: شرط واگذاری زمین و تخصیص پروژه به متقاضیان پرداخت سهم آورده اولیه ۴۰ میلیون تومانی است و تا کنون ۲423 مورد از متقاضیان استان ایلام با توجه به پیام دریافتی نسبت به واریز وجه اولیه و بیشتر ( سهم آورده دوم) اقدام نموده و پروژه برای 2350 مورد تعریف شده است و با توجه به افزایش روزانه این افراد به زودی برای همه کسانی که آورده اولیه را پرداخت نمایند پروژه نهضت ملی مسکن تعریف خواهد شد
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها