نماینده ولی فقیه در کردستان عنوان کرد: زمانی تقریب مذاهب حاصل می‌شود که احترام متقابل وجود داشته باشد چرا که تنفر و حس خود برتر بینی ما را از اهداف دور خواهد کرد.
کد خبر: ۱۳۶۹۱۸۶

 کردستان-جام جم آنلاین- حجت‌الاسلام والمسلمین حاج عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در کردستان صبح امروز در دیدار مدیران کل سازمان تبلیغات اسلامی مناطق تلفیقی کشور در سنندج اظهار کرد: کار ما یاری دین خداست و اگر خداوند را یاری کنیم او هم بندگان را یاری خواهد داد.

وی به وظایف روحانیون از دیدگاه مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: هدایت دینی، هدایت سیاسی و خدمت‌رسانی و غم‌گساری مردم سه وظیفه‌ای است که اهم کار طلبه‌ها در آن خلاصه شده است.

نماینده ولی فقیه در کردستان تصریح کرد: در امر تبلیغ انسان‌ها را باید دوست داشت، مذاهب و فرق در این راه فرقی ندارد و باید به عقاید همه احترام گذاشته شود.

حجت‌الاسلام پورذهبی تصریح کرد: زمانی تقریب مذاهب حاصل می‌شود که احترام وجود داشته باشد چرا که تنفر و حس خود برتر بینی ما را از اهداف دور خواهد کرد.

وی عنوان کرد: کردستان دارای زیارتگاه‌های متعددی است و اعتقاد به اهل بیت در میان مردم این استان به چشم می‌خورد.

نماینده ولی فقیه در کردستان با تبریک دهه کرامت و میلاد حضرت امام رضا(ع) اضافه کرد: امام رضا(ع) ده خصلت را برای انسان عاقل ذکر کرده و بیان می‌دارد یکی از خصلت‌ها آن است که به هر کس می‌رسد او را از خود برتر و با تقواتر می‌داند که این نگاه در امر تبلیغ مهم و اساسی است.

حجت‌الاسلام پورذهبی اعلام کرد: باید مراقب انفعال و روزمرگی باشیم و درگیر غرور نشویم تا بتوانیم به اهداف خود برسیم.

وی با بیان اینکه ارتقای جایگاه روحانیون نیازمند کار مطالعاتی است، گفت: اطلاع از آمار و ارقام در حوزه فرهنگی و دینی مانع از مبالغه‌گویی و اشتباه می‌شود و باید روحانیون اگاهی خود را در حوزه‌های مختلف بالا ببرند.

نماینده ولی فقیه در کردستان عنوان کرد: خودسازی و تهذیب، توجه به معنویت، اخلاص نیز باید مورد توجه کارگزاران و مدیران ادارات تبلیغات اسلامی در استان‌ها قرار گیرد.

وی موفقیت را خواسته و آرزوی همه افراد خواند و تصریح کرد: مدیریت به تنهایی کافی نیست و باید هدایت را نیز برای پیشبرد کار در نظر داشته باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها