نماینده ولی‌فقیه در کردستان گفت: امسال مراکز تخصصی و تقویت حوزه‌های علمیه در سنندج کامیاران، بانه و سقز راه‌اندازی می‌شود و برای رسیدن به ان نیازمند تلاش همه هستیم.
کد خبر: ۱۳۶۰۴۶۴

به گزارش جام جم آنلاین کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین حاج عبدالرضا پورذهبی پیش از ظهر امروز یکشنبه در دیدار مدیر و کارکنان مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در سنندج اظهار داشت: از زحمات همه برادران و خواهران این مجموعه تشکر کرده و امیدواریم در سال‌جاری نیز ویروس کرونا به‌کلی ریشه‌کن و وضعیت جامعه به حالت عادی خود بازگردد.

وی گفت: متأسفانه سال گذشته بسیاری از دوستان و اقوام را از دست دادیم و اکنون این سال جدید و ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای جبران اشتباهات است، لذا تصمیم بگیریم بداخلاقی نکنیم و دل کسی را از خود نرجانیم.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان به بازگویی توصیه‌ای از امیرالمومنین علی(ع) در وصف ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: حضرت علی(ع) فرمود:" ای روزه‌دار! در کار خویش نیک بنگر، که در این ماه، میهمان پروردگار خویش هستی، بنگر که در شب و روزت چگونه‌ای و چگونه اعضای خود را از نافرمانی خدا حفظ می‌کنید، بنگر تا مبادا شب در خواب باشی و روز در غفلت؛ پس این ماه بر تو بگذرد و بار گناهت همچنان بر دوشت مانده باشد؛ پس آنگاه که روزه‌داران پاداش‌های خود را می‌گیرند، تو از زیانکاران باشی و آنگاه که به کرامت فرمانروای خویش نایل می‌شوند، از محرومان گردی و آنگاه که به همسایگی با پروردگارشان سعادتمند می‌شوند، تو از طردشدگان باشی! ".

وی با بیان اینکه هر کس در این ماه خطا و اشتباه نکند، همه گناهان و اشتباهاتش بخشیده می‌شود، افزود: امیدواریم همه ما از برکات ماه مبارک رمضان بهره‌مند و در سال‌جاری با ابتکارات و کار جدید جایگاه و سطح کاری خود را ارتقا بدهیم.

حجت‌الاسلام پورذهبی ابراز امیدواری کرد در سال‌جاری با ابتکارات و کارهای جدید جایگاه و سطح کاری مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور ارتقا یابد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها