مدیرعامل پتروشیمی ایلام خبر داد:

چوار ۶۵ ثبت تجاری شد

مدیرعامل پتروشیمی ایلام عنوان کرد:

پروژه مینی ان‌جی‌ال چشمه خوش پس از طی مراحل راه‌اندازی در مدار تولید قرار خواهد گرفت

ایلام - جام جم آنلاین؛ مدیرعامل پتروشیمی ایلام گفت: پروژه «مینی ان‌جی‌ال» چشمه خوش پس از طی مراحل پیش راه‌اندازی و راه‌اندازی در مدار تولید قرار خواهد گرفت .
کد خبر: ۱۳۶۸۹۷۵

به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛ حسن نجفی سمنانی افزود: با راه‌اندازی این پروژه ضمن جلوگیری از هدر رفت حدود 67 میلیون فوت مکعب گازهای سرچاهی چاه‌های ,A3,A2 منطقه چشمه خوش که از حدود ۲۵ سال پیش در حال سوختن و هدر رفت می باشند بخشی از خوراک واحد الفین ایلام تامین خواهد شد.

وی ادامه داد: مسئولیت راه‌اندازی این مجموعه بر عهده متخصصان پتروشیمی ایلام می‌باشد که در بخش‌های مختلف به درخواست کارفرما سایت و تیم راه انداز پتروشیمی ایلام مستقر در سایت NGL , ارائه خدمات انجام داده است.

مدیرعامل پتروشیمی ایلام اظهار کرد: در زمینه ایمنی با انجام چندین بازدید و ارائه پانچ های ایمنی مختلف و نظارت بر رفع آنها و همچنین ایجاد فرمت های مختلف پرمیت در تمامی زمینه های مختلف کاری در حال آماده سازی سایت برای اخذ مجوز PSSR(pre start up safety review ) که بالاترین مجوز ایمنی برای راه اندازی واحد های مختلف در صنعت نفت می باشد هستند.

وی افزود :در حوزه برق ضمن نیز حضور کارشناسان پتروشیمی ایلام در این سایت و تهیه پانچ های مختلف و نظارت بر پیمانکار اجرا ، کمک بسیار زیادی به برق دار شدن سایت نمودند ضمن اینکه تمامی ترانس ها و تجهیزات این سایت با نظارت و چک همکاران برق پتروشیمی ایلام برق دار و در سرویس قرار گرفته اند.

نجفی سمنانی اضافه کرد: کارشناسان پتروشیمی ایلام با ایجاد دفتر فنی توسط کارشناس اعزامی به سایت چشمه خوش ضمن ایجاد و ساخت ۹۰۰ داکیومنت مختلف و انجام نظارت بر عملکرد پیمانکار اجرا کمک بسیار زیادی به سرعت گرفتن اجرای پایپینگ نمودند.

وی افزود: با توجه به تجربه همکاران پتروشیمی ایلام در راه اندازی های مختلف انجام هیدروتست، flashing, Air blowing و renistat نهایی به میزان 99 درصد پروژه تا این زمان در حال آماده سازی سایت برای انجام O2 free و دریافت گاز می باشند.

وی تاکید کرد: در زمینه مکانیکال تمامی تجهیزات ثابت شامل درام ها، وسل ها ، تاورها و مخازن مختلف سایت mini NGL چشمه خوش توسط همکاران مکانیکال پتروشیمی ایلام تمیزکاری و internal آنها نصب شده است و سپس bix up آماده دریافت خوراک می باشند.

نجفی سمنانی افزود: در زمینه ابزار دقیق همکاران پتروشیمی ایلام با اعزام کارشناسان خبره در حال نصب تجهیزات می باشند و با کمک همکاران دفتر فنی ضمن آماده سازی فایل ۹۰۰۰ آیتمی که شامل تمام مراحل نصب و راه اندازی سیستم ابزار دقیق می باشد ، در حال حاضر 50 درصد تجهیزات سایت را نصب و بعد از تکمیل این مرحله ضمن انجام loop cheak , hook up و... آماده استارت سیستم کنترل می باشند.

وی در پایان گفت: همکاران پتروشیمی ایلام با تجربه حضور در پیش راه اندازی و راه اندازی های مختلف در منطقه ویژه پارس جنوبی، منطقه ویژه ماهشهر ضمن کمک به پیش راه اندازی و راه اندازی پالایشگاه گاز ایلام و انجام پیش راه اندازی و راه اندازی واحد های یوتیلیتی ، HDPE ، SRU و الفین پتروشیمی ایلام در حال کمک به توسعه صنعت نفت ، گاز و پتروشیمی در سطح استان محروم ایلام می باشند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها