مهماندار آمریکایی نوزاد نارس مسافر را در پروازی از کلرادو به فلوریدا به دنیا آورد.
کد خبر: ۱۳۶۷۸۵۹

به گزارش جام جم آنلاین از یورو نیوز، دیانا 35 ساله مهماندار آمریکا بود . او در سفر هوایی متوجه شد که یکی از مسافرخانم که شاکریا مارتین 27 ساله که با پرواز سه ساعته از کلرادو به فلوریدا می رود باردار است . حالش بد شده و هر لحظه ممکن است تا فرزندش را به دنیا بیاورد . او به این زن کمک کرد و فرزند وی را در حمام هواپیما به دنیا آورد و حالا حال مادرو فرزند خوب است. این مهماندار درباره موقع به دنیا آمدن این نوزاد می گوید : نگرانی ام زمانی بود که کودک متولد شد ،اما حرکت نمی کرد . اگر او نفس نمی کشید، باید چیزی در راه های هوایی خود داشته باشد.شروع کردم به فشاردادن قفسه سینه و عاقبت بعداز زمانی کوتاه او نفس کشید و گریه کرد. آنقدر خوشحال بودم که نمی دانستم چه کنم . او را به مادرش دادم همه مسافران خوشحال بودندکه این مادرو کودک در سلامت هستند.

تولد در آسمان

مادر کودک به نشانه قدردانی، دخترش را که در پرواز هوایی متولد شده بود، جادلین اسکای نامید.

کاپیتان کریس نای هم می گوید: «کل خدمه واقعاً کار بزرگی انجام دادند. من کنترل و وظایف پرواز را به افسر اول خود منتقل کردم، زیرا من انحراف را هماهنگ می کردم. همه تلاش کردیم و آن زن مسافر توانست به سلامتی فرزندش را به دنیا بیاورد و بعداز فرود در فرودگاه آنها به مرکز درمانی منتقل شدندو بعد به خانه بازگشتند.

آیا نوزادانی که در پرواز به دنیا می آیند از حقوق خاصی برخوردارند؟

در واکنش به این داستان دلگرم کننده، کاربران شبکه های اجتماعی ژیرالدومیهماندار را به دلیل پاسخ سریع و شایسته او یک «قهرمان» خطاب کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها