مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام تاکید کرد:

تداوم تلاش در جهاد آبرسانی به روستاهای محروم استان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام با بیان تداوم تلاش در جهاد آبرسانی به روستاهای محروم استان گفت: عملیات اجرایی آبرسانی به ۱۸ مجتمع و ۳۶ روستا استان ایلام در قالب طرح جهاد آبرسانی با محوریت محرومیت‌زدایی به زودی آغاز می شود.
کد خبر: ۱۳۶۶۰۲۶
به گزارش جام جم آنلاین ایلام؛ پرویز ناصری در دومین جلسه قرارگاه محرومیت زدایی جهاد آبرسانی با حضور معاون عمرانی استاندار، معاون بسیج سازندگی سپاه و نماینده قرارگاه امام حسن مجتبی (ع)، اظهار داشت: با آغاز اجرای این پروژه آبرسانی ۲۱۷۷۶ نفر از آب پایدار و بهداشتی بهره مند خواهند شد.

وی تاکید کرد: برای اجرای این پروژه اعتباری بالغ بر ۵۰۷۰ میلیارد ریال هزینه و پیش پیش بینی می شود تا پایان سال ۱۴۰۱ نیز  ۱۲۸ روستا از نعمت آب شرب سالم بهره مند شوند.

مدیرعامل شرکت آبفا ایلام تاکید کرد: پروژه های آبرسانی با عقد قرارداد محرومیت زدایی با قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) تسریع می یابند.

وی در ادامه به مسائل فنی و کیفی و رفع معارضات مسیر اجرای پروژه‌ها اشاره نمود و تصریح کرد: نیازمند همکاری و همراهی ادارات میراث فرهنگی، راهداری و منابع طبیعی و سایر دستگاه ها برای تسریع در اجرای فیزیکی پروژه ها هستیم.

در این جلسه مقرر شد؛ راهکارها و پیشنهادات جهت کیفیت اجرای پروژه ها مطرح  و مقرر شد هر هفته جلسه قرارگاه با موضوع روند اجرای پیشرفت پروژه ها برگزار گردد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها