برنامه کودک من با محوریت پاسخگویی سئوالات و دغدغه های والدین روانه آنتن رادیو سلامت می شود و درباره نحوه رفتار با کودکان آموزش های لازم را می دهد.
کد خبر: ۱۳۶۵۴۸۸

فاطمه بی تقصیر، تهیه کننده برنامه کودک من در این باره به جام جم می گوید: این برنامه از تولیدات گروه بهداشت روان رادیو سلامت است. پدر و ماردهایی که دوست دارند کودکان شاد، سالم و با نشاط داشته باشند می توانند شنونده برنامه باشند که با حضور دکتر سایناز مودت رواشناس کودک و نوجوان روانه آنتن می شود. در برنامه روز 21 اردیبهشت ماه به موضوع کودکان و تقلید از همسالان می پردازیم و خانواده ها به دلایل گرایش کودکان به تقلید از همسالان آشنا خواهند شد. دکتر سایناز مودت روانشناس کودک و نوجوان مهمان برنامه هستند و در این برنامه صحبت می کنند.

تلاش می شود در قالب برنامه کودک من به موضوعات مختلف در حوزه بهداشت روان کودک پرداخته شود و اطلاعاتی را در خصوص نحوه رفتار با کودک، آموزش سبک زندگی و مهارتهای ده گانه در اختیار والدین قرار می گیرد.

محورهای برنامه شامل آموزش مهارت هایی در حوزه های خودآگاهی، همدلی، روابط بین فرد، ارتباط موثر، مقابله با استرس، مدیریت هیجان، حل مسئله، تصمیم گیری، تفکر خلاق، تفکر نقادانه و .. است.
مخاطبان می توانند اگر سوالی دارید درزمان پخش برنامه 30000102 پیامک بدهند. برنامه کودک من روزهای چهارشنبه ساعت 16 و 30 دقیقه پخش می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها