گفتگو با پیرمرد ۸۰ساله که عکس عروسی‌اش در فضای مجازی خبرساز شده است

هر جا خواستگاری می‌رفتم حقوق بازنشستگی می‌خواستند

مرد جوان بعد از جدایی از همسر موقتش و تهدید او در اینستاگرام، در اقدامی هولناک زن میانسال را در مطبش کشت و به زندگی خود پایان داد.
کد خبر: ۱۳۶۹۰۴۸

ساعت ۱۵ و ۵۳ دقیقه بعدازظهر پنجشنبه دوازدهم خرداد امسال صدای تیراندازی در طبقه دوم ساختمانی در میدان ونک، شیراز جنوبی، بلوار آقاعلیخانی تهران پیچید و ساکنان ساختمان را به ترس و وحشت انداخت.

آنها سراسیمه بیرون آمده و به طبقه دوم که مطب خانم دکتر متخصص پوست، مو و زیبایی بود رفتند. با ورود به مطب با جسد غرق در خون خانم دکتر و مرد جوانی روبه‌رو شدند.

با گزارش ماجرا به پلیس، بازپرس میثم حسین پور، کشیک قتل دادسرای جنایی تهران و تیمی از ماموران اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت برای تحقیقات وارد ساختمان شدند.

جسد زن ۵۴ساله و مرد ۳۵ساله در چند قدمی از یکدیگر افتاده بود. سه تیر به قفسه سینه، پهلو و سر خانم‌دکتر و گلوله‌ای به سر مرد ۳۵ساله شلیک شده بود.

با بررسی کارت‌ملی همراه آن مرد مشخص شد نامش کوروش و اهل یکی از استان‌های غربی کشور است.

بررسی صحنه نشان داد مرد جوان ابتدا خانم‌دکتر را کشته و بعد خودکشی کرده است. در جریان تحقیقات از حاضران در مطب معلوم شد که مرد جوان و خانم‌دکتر مدتی ازدواج موقت داشتند اما به دلیل اختلاف از هم جدا شده بودند اما آن مرد دست‌بردار نبود و با سیمکارت‌های مختلف پیام‌های تهدیدآمیز ارسال و یک هفته قبل، او را در اینستاگرام به قتل تهدید کرده بود.

بازپرس شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران دستور تحقیقات بیشتر درباره ابعاد این پرونده را صادر کرد.

یکی از دوستان خانم‌دکتر کشته‌ شده به جام‌جم گفت: دوستم طیبه، چهار سال قبل با شوهرش اختلاف داشت و جدا شدند. دو دختر نوجوان و جوان داشت. او با قاتل خود (کوروش) یک سال قبل در یک مهمانی آشنا شده بود. بعد از آن، به هم علاقه‌مند شده و ازدواج موقت کردند. مدتی بعد متوجه تغییر رفتارهای کوروش شد، فهمید همه حرف‌هایی که از کار و زندگی برایش گفته دروغ بوده و مدتی است بیکار است.آن مرد مدام از او پول می‌گرفت و اذیتش می‌کرد. مزاحم دوستم بود و بارها او را به مرگ تهدید کرده بود اما خانم‌ دکتر فکر نمی‌کرد این تهدیدها جدی باشد. حتی آن مرد یک‌بار به خانه خانم‌دکتر رفته، قرص خورده و برایش فیلم فرستاده بود که خودش را می‌کشد. به آنجا رفتیم که فهمیدیم خودکشی در کار نبوده و برای ترساندن دوستم این کار را کرده است.

یکی از دوستان عامل قتل هم به خبرنگار ما گفت: دوستم چندی قبل فیلمی در صفحه‌اش در اینستاگرام گذاشت و اعلام کرد اول عشقش را می‌کشد و بعد خودش را، بعد هم تهدیدش را عملی کرد.

گروه حوادث روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها