استاندار یزد براولویت قرار دادن تامین آب شرب مردم توسط مدیران اجرایی استان تاکید کرد و گفت: این مسئله باید دغدغه اصلی مدیران باشد.
کد خبر: ۱۳۶۴۱۸۳

به گزارش خبرنگار جام جم انلاین یزد ، " مهران فاطمی" در جلسه کارگروه سازگاری با کم آبی استان در سال جدید با اشاره به کاهش 40درصدی بارش ها نسبت به مدت مشابه دراز مدت و استمرار خشکسالی در استان، همه دستگاههای ذیربط را بر گزارش لحظه به لحظه اقدامات انجام شده در رابطه با تامین آب شرب مردم و قرار نگرفتن در شرایط بحرانی ملزم کرد.

وی با تاکید بر حضور همه فرمانداران،بخشداران و مدیران دستگاهها در جلسات آینده و اجرای یک برنامه دقیق عملیاتی برای تامین آب شرب روستاها و شهرها به تفکیک شهرستان ها افزود: بحث مدیریت مصرف، برخورد با مشترکین پرمصرف، انشعابات غیرمجاز و تخلفات در این حوزه و فرهنگ سازی باید با همکاری همه دستگاههای اجرایی ذیربط انجام شود.

فاطمی با بیان اینکه امروز برای خدمت رسانی به مردم بویژه تامین آب شرب از هیچ کوششی نباید دریغ شود  و جلسات مربوط به آب باید با حضور شخص مدیران و خارج از ساعت اداری برگزار و جمع بندی شود، بر پیگیری مستمر مسائل مربوط به اجرای خط پدافندی انتقال آب تاکید کرد و افزود:به هیچ عنوان عدم اتمام پروژه های مذکور در مهلت مقرر،مورد پذیرش نخواهد بود.

اد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها