استاندار یزد :

مصوبات سفر رئیس جمهور در راستای تسریع اجرای پروژه های نیمه تمام استان است

استانداریزد با بیان اینکه مصوبات سفر رئیس جمهور به استان در راستای تسریع در اجرای پروژه های نیمه تمام است، گفت: مدیران استان فعالانه و دغدغه مندانه پیگیر اجرای مصوبات باشند و رایزنی های لازم را با سازمان ها و وزارتخانه های متبوع انجام دهند.
کد خبر: ۱۳۶۲۲۷۱

به گزارش خبرنگار جام جم انلاین از یزد،مهران فاطمی در نشست ویژه بررسی پیشرفت مصوبات سفر رئیس جمهور به استان، به صورت مصداقی به بررسی روند اجرای پروژه های حوزه های مختلف استان پرداخت و ضمن اتخاذ تصمیمات لازم در این حوزه، بر تسریع در اجرای عملیات آن ها تاکید کرد.

وی در این نشست، با بیان اینکه سرعت اجرای پروژه های مصوب سفر رئیس جمهور به استان نباید در سایه کاغذ بازی ها، کاهش یابد، افزود: مدیران استان باید فعالانه و دغدغه مندانه پیگیر اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور به استان باشند و به صورت مستمر و در قالب سفر به تهران مسائل مربوط به پروژه ها را پیگیری و سرعتکاه های احتمالی را حذف کنند.

دکتر فاطمی در ادامه با اشاره به نگاه ویژه دولت به پروژه های مصوب استان ها، تصریح کرد: مصوبات سفر درراستای تسریع در روند اجرای پروژه های نیمه تمام و اجرای پروژه های جدید مورد نیاز استان به تصویب رسیده و نباید با روند پیشین آن دنبال شود.

استاندار همچنین بر پیگیری هفتگی روند اجرای پروژه های مصوب سفر رئیس جمهور به استان تاکید کرد و گفت: مسائل و مشکلات پیش روی پروژه های دستگاه های استان باید احصاء و جمع بندی شود تا این موضوعات در دیدار با مسئولین کشوری مطرح و تصمیمات لازم جهت سرعت بخشی به روند اجرای پروژه ها اخذ شود.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها