امام جمعه مشهد:

فلسطین مسئله اصلی ما و قدس تمام مبنای سیاست خارجی ما است

امام جمعه مشهد گفت: فلسطین مسئله اصلی ما و قدس تمام مبنای سیاست خارجی ما است.
امام جمعه مشهد گفت: فلسطین مسئله اصلی ما و قدس تمام مبنای سیاست خارجی ما است.
کد خبر: ۱۳۶۴۰۹۹

به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی ، آیت الله سید احمد علم الهدی درخطبه هایز حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس گفت: امروز اسرائیل در بیرون شهر‌های خودش امنیت و آرامش ندارد، امروز خوشبختانه فلسطینی‌های کرانه باختری به رزمندگان غزه متصل شده‌اند.وی افزود: امروز اسرائیل امروز در محاصره ۱۳ میلیون فلسطینی قرار گرفته که حلقه مقاومت نیز از آن‌ها حمایت می‌کند تا ریشه اسرائیل کنده شود.
خطیب جمعه مشهد گفت: فلسطین و قدس مربوط به اسلام است و مربوط به یک نقطه جهانی نیست، بلکه مقابله همه مردم مسلمان در برابر این رژیم صهیونیستی است  و جبهه مقاومت در عراق ‌،سوریه و ایران بر علیه رژیم اسرائیل ایستاده است.
آیت الله علم الهدی با بیان اینکه فلسطین مسئله اصلی ما و قدس تمام مبنای سیاست خارجی ما است افزود:  امروز آزادی قدس و فلسطین موضوع اصلی جهان اسلام و محور نظام و مبنای سیاست خارجی کشورمان در عرصه بین‌المللی است.

وی گفت:  امروز برای نسل جوان این مساله مطرح است که فلسطین یک کشور با مردم دیگر است، چرا باید مسایل کشور دیگری را در مسایل ملی خود مطرح کنیم و راهبرد سیاسی ما بشود. دشمن هم در این زمینه تبلیغات و شبهه افکنی می‌کند که باید در این زمینه جوانان مان را آگاه سازیم. نماز جمعه مشهد با تشکر از
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها