همایش نهاد دیده بان شفافیت نقطه عطفی برای دولت سیزدهم خواهدبود
مدیر دفتر نهاد دیده بان شفافیت و عدالت در هرمزگان :

همایش نهاد دیده بان شفافیت نقطه عطفی برای دولت سیزدهم خواهدبود

مدیر دفتر دیده بان شفافیت و عدالت هرمزگان بیان کرد:روز قدس محور وحدت تمام مسلمین جهان است.
مدیر دفتر دیده بان شفافیت و عدالت هرمزگان بیان کرد:روز قدس محور وحدت تمام مسلمین جهان است.
کد خبر: ۱۳۶۴۰۳۰

به گزارش جام جم انلاین هرمزگان،مدیر دفتر دیده بان شفافیت و عدالت هرمزگان بیان کرد:روز قدس محور وحدت تمام مسلمین جهان است.

 

پرویز سالاری گفت:رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار سعی دارد که قدس را فقط متعلق به ملت فلسطین بداند اما جریان مبارزه مردم فلسطین و آزاد سازی قدس تنها یک مسئله ملی و تنها مربوط به مردم فلسطین نیست بلکه متعلق به جهان اسلام است که به عنوان قبله اول مسلمین، استراتژی جهان شمول  همه امت های آزادی بخش جهان بویژه انقلاب اسلامی ایران است.

 

وی ادامه داد:طرح چنین روز با عظمتی در مرداد سال 1358 (آخرین جمعه ماه مبارک رمضان ) زایده افکار تابناک امام خمینی (ره) بود که با طراحی هوشمندانه و فرصت سازی برای نشان دادن وحدت اسلامی در جهان و برای رهایی قدس شریف از چنگال صهیونیزم غاصب با آینده نگری طرح "روز قدس "را به عنوان محور وحدت همه مسلمین جهان اعلام نمودند .

 

سالاری اظهار کرد:این طرح آینده نگرانه و دور اندیشانه حضرت امام (ره)باعث شد بسیاری از طرح های صهیونیسم و استکبار جهانی و کشور های مرتجع منطقه با شکست مواجه شود چرا که تشکیل محور مقاومت باعث پیروزی مسلمانان در جنگ 33 روزه در لبنان و جنگ های اخیر فلسطینیان در غزه گردید.  

 

وی افزود:آزادی قدس به عنوان آرمان همه مردم جهان است و نقش محوری وحدت سبب تشکیل جریانهای مقاومت در کشور های مختلف به ویژه در لبنان ، سوریه ،عراق ، ایران، یمن  و سایر بلاد اسلامی و حتی کشورهای غیر اسلامی برای نجات فلسطین شد .

 

وی اظهار کرد:علی رغم اینکه حکام مرتجع برخی از کشورهای اسلامی همراه و هم نوا و همدل با رژیم کودک کش اسرائیل هستند اما "روز قدس" باعث بیداری امت های اسلامی شد .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها