استاندار لرستان با اهدا لوح تقدیری از اقدام جهادی کارکنان شرکت گاز این استان در راستای ایجاد زیر ساخت گازرسانی ، تشکر و قدردانی کرد.

تقدیر استاندار لرستان از مدیر عامل و کارکنان شرکت گاز استان

به گزارش جام جم آنلاین لرستان : فرهاد زیویار، استاندار لرستان اظهار کرد: شرکت گاز استان در ایجاد زیرساخت های گازرسانی به صنایع، نیروگاه ها و بخش های تجاری و خانگی و نیز گازرسانی به ۱۲۲ روستای استان لرستان موفقیت چشمگیری بدست آورده که قابل تقدیر و تشکر است.
کد خبر: ۱۳۶۲۹۷۹
به گزارش جام جم آنلاین لرستان: فرهاد زیویار، استاندار لرستان اظهار کرد: شرکت گاز استان در ایجاد زیرساخت های گازرسانی به صنایع، نیروگاه ها و بخش های تجاری و خانگی و نیز گازرسانی به ۱۲۲ روستای استان لرستان موفقیت چشمگیری بدست آورده که قابل تقدیر و تشکر است.
مدیرعامل شرکت گاز لرستان نیز اظهار کرد: در سفر ریاست جمهور در آذرماه سال جاری، گازرسانی به ۱۱۲ روستای استان مورد تصویب قرار گرفته بود، یکی از مصوبات مهم ریاست در یازدهمین سفر استانی، گازرسانی به ۱۱۲ روستا بود که با تلاش شبانه روزی و کار جهادی کارکنان شرکت گاز این مهم بیشتر از تعداد روستای مصوب یعنی گاز دار شدن ۱۲۲ روستا محقق شد.
کرم گودرزی ادامه داد: ایجاد زیر ساخت گازرسانی در استان باعث رشد اقتصادی، بهره وری ، حفظ محیط زیست و افزایش رفاه هم استانی ها شده است .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها