مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام خبر داد:

رفع تصرف بیش از 72 هزارمتر مربع از اراضی ملی و دولتی استان ایلام در سال گذشته ​

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام در جلسه با بازرس کل استان ایلام که به منظور معارفه هیأت بازرسی این اداره کل تشکیل شد از رفع تصرف 72585 متر مربع از اراضی ملی و دولتی استان ایلام در سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۱۳۶۲۹۲۱
به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛ عبداله بهادری با اشاره به اقدامات انجام گرفته در رفع تصراف اراضی ملی و دولتی استان در سال گذشته اظهار داشت: یگان حفاظت اراضی ملی و دولتی این اداره کل درطول سال 1400 ​ با​107 ​ مورد رفع تصرف فوری ​ و 3 مورد اجرای احکام قضایی در مجموع 72585 متر مربع از اراضی ملی و دولتی سطح استان به ارزش بالغ بر 89 میلیارد تومان را از تصرف اشخاص سودجو خارج کرد.

وی خاطر نشان کرد: در فروردین ماه سال جاری نیز یگان مذکور با 18 مورد رفع تصرف فوری نزدیک به 3700 متر مربع از اراضی ملی و دولتی را از دست اشخاص سودجو خارج نمود که ارزش این میزان رفع تصرف بالغ بر شش میلیارد و هفتصد میلیون تومان برآورد شده است.

وی همراهی وهمدلی نیروی انتظامی و دستگاه قضا در رفع تصرف اراضی ملی و دولتی را قابل تقدیر دانست و ازهمکاری آنها در این زمینه قدردانی کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام شماره تماس 1656 شبانه روزی یگان حفاظت از اراضی ملی و دولتی را یکی از راههای ارتباط مردم با این یگان جهت اطلاع رسانی هر گونه تعرض به زمینهای ملی و دولتی عنوان کرد و از پی گیری آنان در این خصوص قدردانی کرد
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها