مرد شیشه‌ای که در پی سوءظن به همسرش او را با شلیک دو گلوله در پایتخت کشته بود در هتلی در شهر تبریز بازداشت شد.
کد خبر: ۱۳۶۲۵۴۶

بعدازظهر ۲۱فروردین امسال‌، زنی ۳۵ساله از سوی شوهرش با شلیک دو گلوله از ناحیه سر در خانه‌اش در محله کیانشهر تهران به قتل رسید‌.

تحقیقات از همسایه‌ها نشان داد مقتول و شوهرش اختلاف داشته و حتی یکی از همسایه قاتل مسلح را موقع فرار دیده بود.

با گذشت شش روز از این جنایت‌، او در هتلی در شهر تبریز بازداشت و خودروی سرقتی پراید و سلاح کلت از او کشف شد.

متهم دیروز ۲۸فروردین به شعبه‌ششم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل و در تحقیقات گفت: ۲۰‌سال قبل ازدواج کردم و دو دختر و یک پسر دارم. ۱۵ سال قبل به‌خاطر سرقت خودرو یک‌سال زندانی شدم. بعد از آزادی دست از خلاف کشیدم اما گرفتار اعتیاد شدم.۱۴سال است شیشه مصرف می‌کنم. من و همسرم سر اعتیادم اختلاف داشتیم تا این‌که سه سال قبل به رفتارهای او مشکوک‌شده و تصور می‌کردم با مردی غریبه در ارتباط باشد. شرایط به جایی رسید که دو بار تصمیم به جدایی گرفتم ‌اما با میانجیگری خانواده‌ها و به‌خاطر فرزندانم جدا نشدیم.

وی افزود: این اختلاف و سوء‌ظن‌ها پایانی نداشت تا این‌که تصمیم گرفتم بلایی سرش بیاورم. دو هفته قبل از مردی در محله شوش با پرداخت ۱۰میلیون تومان کلت و تعدادی فشنگ خریدم و آن را در خانه نگه‌می‌داشتم. چهارروز قبل از جنایت هم به‌عنوان مسافر، سوار خودروی پرایدی شدم و با تهدید راننده، خودرویش را سرقت کردم. روز جنایت بچه‌ها خانه نبودند و دوباره به خاطر سوءظنی که داشتم با همسرم درگیر شدم و با سلاحی که داشتم دو تیر به سرش زدم که زخمی شد و افتاد. بعد فرار‌کرده و به یکی از بستگانم زنگ‌زده و خواستم به دنبال دخترم در مدرسه برود و او را به خانه بیاورد. ساعاتی در تهران سرگردان بودم و بعد با همان خودروی پراید سرقتی به تبریز رفتم. آنجا غریب بودم و کسی نمی‌توانست پیدایم کند. اتاقی در هتلی گرفته و در آنجا مخفی‌شدم.

مرد همسرکش ادامه داد: خودرو را مقابل هتل پارک کردم و سلاح و فشنگ‌ها را در کمد اتاق مخفی کردم. یک روز مسوول هتل با اتاقم تماس گرفت و مدعی شد پلیس در حال انتقال خودرو به پارکینگ است. وقتی مقابل در رفتم، بازداشت شدم. ابتدا مرا به خاطر سرقت خودرو دستگیر کردند اما وقتی به آگاهی تهران انتقال دادند، راز قتل فاش شد. از قتلی که انجام دادم پشیمان نیستم و فقط دلم برای فرزندانم تنگ شده‌است.

محمدرضا صاحب‌جمعی‌، بازپرس شعبه‌ ششم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر به جام‌جم گفت: این مرد به اتهام قتل، سرقت مسلحانه خودروی پراید و حمل و نگهداری سلاح غیر‌مجاز برای ادامه تحقیقات به اداره دهم پلیس آگاهی تهران منتقل شد.

گروه حوادث روزنامه جام جم 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها