معاون توسعه مشارکت های مردمی استان یزد:

پویش « به عشق علی (ع) » با مشارکت معاونت صدای رسانه ملی در یزد برگزار می شود

معاون توسعه مشارکت های مردمی استان گفت: پویش « به عشق علی (ع) » با هدف جذب حامی برای ایتام و محسنین با مشارکت کمیته امداد، معاونت صدای رسانه ملی و جمعیت امام رضایی‌ها(ع) برگزار می شود.
کد خبر: ۱۳۶۰۹۳۹

به گزارش خبرنگارجام جم آنلاین یزد، علی اکبر سلمانی، بابیان اینکه کمک به ایتام یکی از مهمترین موضوعاتی است که در دین مبین اسلام و سیره پیامبر اکرم و بخصوص مولی الموحدین حضرت علی(ع) بدان پرداخته شده است، اظهارداشت: پویش به عشق علی (ع) با هدف تاسی از راه و منش مولا علی(ع) در کمک و دستگیری از نیازمندان و ایتام ، با همکاری  معاونت صدای رسانه ملی  و جمعیت امام رضایی ها (ع)  انجام می پذیرد.

وی افزود: در حال حاضر ارتباط خوبی بین اعضای این پویش وجود دارد و امید است با اطلاع رسانی این پویش در برنامه های مختلف صدای جمهوری اسلامی در 14 شبکه رادیویی  و شرکت مردم خداجوی در این پویش شاهد کمک های بیشتر و بهتر به هموطنان عزیز باشیم .

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان ادامه داد: چنانچه فرهنگ رسیدگی به ایتام و نیازمندان  در میان اجتماع بیش از پیش جاری و ساری شود اثرات بسیار خوبی در تامین نیاز های مددجویان خواهد داشت.

سلمانی تصریح کرد: در سال گذشته  مبلغ 39میلیارد تومان برای 5400 یتیم و محسنین توسط 18 هزار حامی پرداخت شده است و در حال حاضر تعدادی از ایتام و محسنین در شرایط کمتر برخوردار هستند و لازم است با جذب خیرین جدید به وضعیت آنها رسیدگی فوری و بیشتری صورت گیرد.

وی درمورد خانواده های موسوم به محسنین نیز گفت: خانواده محسنین به خانواده ای گفته می شود که پدر در قید حیات می باشد اما بنا بر هر دلیلی از جمله بیماری و یا سایر شرایط قادر به تامین نیاز های خانواده نیست.

سلمانی افزود : خیران و مردم نیکوکار از طریق کد دستوری #5*1010*780* و شماره کارت 5041721111770989  و یا ارسال عدد 5 به سامانه پیامکی 3000101010 کمک‌های خود را برای ایتام و محسنین نیازمند مناطق محروم در طرح به عشق علی ( ع ) واریز نمایند.

وی همچنین عنوان کرد مردم مومن و خداجوی در صورت تمایل برای حمایت از کودکان یتیم و محسنین می توانند به سایت ekram.emdad.ir  مراجعه کرده و حمایت مالی از یک یا چند یتیم در طول سال را پذیرا باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها