آرزوی دیرینه بازاریان توسط شهردار برازجان محقق می شود؛

برپایی جمعه بازار

شهردار برازجان ۱۵ فروردین ماه در خصوص پروژه های مهم عمرانی سال جاری که یکی از آن ها مسقف کردن بازار روز است گفت: جایگاه و اهمیت اصناف در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی بر کسی پوشیده نیست
کد خبر: ۱۳۶۰۶۳۳

 

به گزارش جام جم آنلاین بوشهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری برازجان، شهردار برازجان ۱۵ فروردین ماه در خصوص پروژه های مهم عمرانی سال جاری که یکی از آن ها مسقف کردن بازار روز است گفت: جایگاه و اهمیت اصناف در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی بر کسی پوشیده نیست، از این رو برای ایجاد و توسعه بازارهای روز جهت تامین مایحتاج شهروندان و ارائه خدمات بهتر مطالعه، شناسایی و انتخاب شرکت مشاوره برای مسقف کردن بازار روز از امروز شروع می شود.

مرتضی قدوسی از آغاز عملیات جمعه بازار در یکی از پارک های سطح شهر خبر داد و اظهار کرد: مکانی برای احداث جمعه بازار در فاز ۲ پارک آزادی در نظر گفته شده که طی یکماه آینده شرکتی برای غرفه بندی این جمعه بازار انتخاب می کنیم.

قدوسی دلیل انتخاب فاز ۲ آزادی برای جمعه بازار را وجود تمامی امکانات و تجهیزات مورد نیاز در این مکان عنوان کرد و ادامه داد: تمامی امکانات و تجهیزات مورد نیاز شهروندان و غرفه داران در این مکان وجود دارد، این مکان با هدف احیا فاز ۲ پارک آزادی انتخاب شده و شهروندان نیز می توانند بعد از خرید از این مکان برای تفریح استفاده کنند.

شهردار برازجان از آغاز عملیات اجرایی فاز ۲ بلوار شهید مزارعی خبر داد و عنوان کرد: مناقصه فاز ۳ این پروژه نیز بزودی شروع می شود.

وی از طراحی و ساخت ۵ المان در میدان های مختلف شهر خبر داد و افزود: انجام این فعالیت در میدان های نور، معلم، جانباز، کوثر و کارگر به امید حق از اردیبهشت ماه آغاز می شود.

قدوسی افزود: پارک شهید کشتکار و دانش آموز نیز طراحی و تا چند روز آینده پیمانکار انتخاب و عملیات اجرایی آن نیز شروع می شود.

شهردار برازجان ادامه داد: حاشیه شمالی میدان مجاهد که تحت عنوان جاده سلامت ۲ است طراحی و انتخاب پیمانکار شده که این پروژه مهم نیز بزودی استارت زده می شود.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها