نگاهی به دروس تفسیر آیت‌ا... جوادی آملی از شبکه‌های قرآن و معارف صداوسیما

طولانی‌ترین تفسیر کتاب آسمانی جهان در رسانه‌ملی

مسعود كاوياني_ مدير راديو معارف_ به تشريح برنامه هاي عيدنوروز 1401 پرداخت.
کد خبر: ۱۳۵۸۹۹۴

به گزارش جام جم، مسعود كاوياني مدير راديو معارف از تدارك ويژه و گسترده برنامه هاي عيدنوروز در اين رسانه ديني خبر داد.

وی با اشاره به اینکه در ایام نوروز برنامه‌های متنوع و شاد در جهت ترویج و تعمیق آموزه‌های دینی طراحی و تولید شده است، گفت: فضاسازی شاد همراه با نشاط معنوی و پوشش مناسبت‌های مختلف ایام فروردین از جمله اهدافی است که گروه‌های برنامه‌ساز به آن توجه ویژه دارند.

مدیر رادیو معارف عنوان کرد: ويژه برنامه "يا مقلب القلوب" به لحظات پایانی سال ۱۴۰۰ و آغاز سال ۱۴۰۱ اختصاص دارد. این برنامه که به طور زنده از ساعت ۱۶ روز یکشنبه ۲۹ اسفند روی آنتن خواهد رفت اقدام به پخش زنده سخنراني مقام معظم رهبري و رياست محترم جمهوري مي كند. همچنين اين برنامه سعی دارد اهميت و راه رسيدن به حال خوب را با توجه به توجه به دعاي "حول حالنا الي احسن الحال" بازگو كند.

مسعود كاوياني در ادامه به برنامه "سلام بهار" اشاره كرد و گفت :برنامه سازان راديو معارف در اين برنامه مفهوم عيد واقعي را از منظر آيات و روايات بازگومي كنند و اين برنامه هر روز از ساعت 9:30 به روي آنتن مي رود

وي در ادامه به برنامه" بركرانه بهار "اشاره كرد و گفت: هر ساله راديو معارف در ايام عيد نوروز با پخش تفسير آيات نوراني قرآن توسط آيت الله جوادي آملي مهمان مخاطبان خود مي شود كه امسال هم با پخش و تفسير آيات سوره مبارك "روم" به تبيين جلوه هاي نصرت الهی، جهان بینی الهی و ... مي پردازد.

مدير راديو معارف برنامه "راه بهشت" را از برنامه هاي ايام نوروز معرفي كرد وگفت: اين برنامه با هدف پاسخگويي به سوالات تربیتی نوجوانان طراحي و توليد شده كه هر روز ساعت 15:00 به روي آنتن مي رود .
مسعود كاوياني در ادامه به مسابقه راديويي "مهماني" اشاره كرد و گفت: مسابقه مهماني در ايام نوروز 1401 با محوريت كتاب تاريخ الانبياء به روي آنتن مي رود .

مدير راديو معارف، گفت‌وگوی صمیمانه با چهره‌های فرهنگی را هم از برنامه‌های دیگر این رسانه دینی دانست و گفت: برنامه «همسایه» هر شب ساعت 21:30 تقدیم شنوندگان رادیو معارف می‌شود.وي همچينين به دو برنامه ديگر در ايام نوروز اشاره كرده و گفت ظنز راديويي "بهارانه" و مجله صبحگاهي "عطر صبح" لحظات نشاط آوري را به مخاطبان خود ارايه مي دهد.

وی همچنین «راهی به آسمان» را از جمله برنامه‌های نوروز 1401 دانست که معرفی اماکن عملیاتی برنامه‌های ستادهای دانشجویی برای کاروان‌های راهیان نور و معرفی عملیات‌های مناطق جنوب از جمله آیتم‌های این برنامه است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها