برنامه های شبکه قزوین در ماه مبارک رمضان
مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین

برنامه های شبکه قزوین در ماه مبارک رمضان

مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین از تدارك گسترده شبکه قزوین براي بهار 1401 خبرداد.
مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین از تدارك گسترده شبکه قزوین براي بهار 1401 خبرداد.
کد خبر: ۱۳۵۸۳۰۹

به گزارش جام جم انلاین قزوین:علی رحیمی گفت: سیمای مرکز قزوین برای لحظه تحویل سال ویژه برنامه تلویزیونی «چهلستون» را به تهیه کنندگی مهدی افشار ساعت 11 صبح تا 23 به مدت 700دقیقه پیش بینی کرده است. این برنامه در بخش اول لحظات روحانی تحویل سال نو را روی آنتن خواهد برد و در بخش بعدی با میهمانان، آیتم های نمایشی و مجری در استودیو مخاطبان را همراهی می کند.

همچنین ویژه برنامه نوروزی «نوروزنامه» به تهیه کنندگی سیدمحمد بهرامی برنامه صبحگاهی ایام نوروز است. این برنامه شامل بخش های گزارشی،نمایشی و گفتگو با مهمان است. «نوروزنامه» از یکم تا سیزدهم فروردین همراه با اطلاع رسانی به مسافران نوروزی ساعت 10 صبح به مدت 70دقیقه از شبکه قزوین پخش می شود. مستند مسابقه «سه میم» با موضوع نوجوان به تهیه کنندگی فاطمه باقری هر روز ساعت ۱۸:۳۰ به مدت 45دقیقه تا از یکم تا سیزدهم فروردین تقدیم مخاطبان می شود. این مسابقه میدانی ضمن توجه به 3محور (منزل، مدرسه، مسجد) و با رویکرد انتقال مفاهیم انسانی، اخلاقی، ارزشی، انگیزشی و پیوند سه مکان مقدس مدرسه، خانواده و مسجد در مسیر گام دوم انقلاب در ساختار مسابقه بین نوجوان های قزوینی برگزار می شود.

 وی افزود: سیمای مرکز قزوین همچنین سریال «ساختمان پدری» را از یکم تا سیزدهم فروردین ساعت آماده پخش نموده است. این سریال که از جمله تولیدات فاخر مرکز می باشد با هدف معرفی سبک زندگی ، آشنایی مردم با فرهنگ آپارتمان نشینی، آشنایی مخاطب با فرهنگ قزوین و ترسیم یک زندگی ساده در قاب تصویر در شبکه ی استانی سیمای مرکزقزوین تولید شد.مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین خاطرنشان کرد:سریال طنز اجتماعی «پایتخت» هم در ایام نوروز هرروز روی آنتن می رود.

علی رحیمی اظهار داشت: پرداخت به موضوع مشارکت مردمی در انتخاب چهره سال و( قرن ) و قهرمانان استان در زمینه های متفاوت و طراحی پویش مجازی مردمی نوروز 1401 در قالب قزوین مقصد گردشگری، دریافت خاطره های شیرین مخاطبان در قالب پویش خاطره بازی نوروزی و معرفی نام آوران و مشاهیر تاریخ عرصه فرهنگ و هنر استان از دیگر برنامه های شبکه قزوین برای ایام نوروز است.

وی اظهار داشت: رادیو قزوین هم برای لحظه تحویل سال برنامه «بر مدار بهار» را به تهیه کنندگی آرزو شهنواز به مدت 120 دقیقه روی آنتن میبرد. این برنامه شامل بخش های مصاحبه با مسافران نوروزی، تهیه بسته های صوتی در مورد آرزوی کودکان و سالمندان و بیماران است.

رحیمی گفت: رادیو قزوین همچنین برنامه صبحگاهی«پیک بهار» به مدت 120 دقیقه در 16 قسمت تا سیزدهم فروردین و برنامه عصرگاهی «مینوبهار» از ساعت 18 را به مدت 120 دقیقه در 15 قسمت تا سیزدهم فروردین در ایام نوروز با بخش هایی همچون: راه اندازی پویش مردمی با موضوع نوروز، پرداخت به نیمه شعبان و ولادت باسعادت حضرت مهدی(عج)، معرفی ظرفیت های استان قزوین، پرداخت به آداب و رسوم و لهجه قزوینی، اطلاع رسانی به مردم درباره ویروس کرونا ومعرفی بناهای تاریخی استان به استقبال شنوندگان خواهد رفت. رادیو قزوین همچنین ویژه برنامه طنز نوروزی با عنوان «پادرازی» به تهیه کنندگی مهدی خدایی مدت 30 دقیقه در 15 قسمت تا سیزدهم فروردین تقدیم شنوندگان خواهد کرد.

معاونت فضای مجازی هم در ایام نوروز با  انتشار مستند «بریم بگردیم»،عکس نوشت-استوری موشن-پوستر-کلیپ با موضوع شعار سال و مناسبت های ویژه نوروز، خبرگرام؛ مهم ترین اخبار و رویدادهای استان، تولید و انتشار کلیپ-فتوکلیپ با موضوع سوغات و صنایع دستی استان، تولید و انتشار کلیپ و نماهنگ با موضوع شیرینی های استان، آداب و رسوم نوروزی قزوین، نوا و نمای نوروزی و جشنواره های اقوام ایرانی را در دستور کار خود دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها