مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین

برنامه های شبکه قزوین در ماه مبارک رمضان

مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین از پیش بینی ویژه برنامه های زنده تلویزیونی و رادیویی در ماه مبارک رمضان خبر داد.
مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین از پیش بینی ویژه برنامه های زنده تلویزیونی و رادیویی در ماه مبارک رمضان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۶۰۴۵۰

به گزارش جام جم آنلاین قزوین،علی رحیمی مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: سیمای مرکز قزوین در ماه مبارک رمضان ویژه برنامه افطار «میهمان خدا» را به صورت زنده به تهیه کنندگی مهدی احمدی حدود 1 ساعت قبل از اذان مغرب ساعت 18:45، ویژه برنامه سحر«شمیم سحر» را به صورت زنده به تهیه کنندگی مرتضی آجوربندی در لحظه های ملکوتی سحر ساعت 4:40 بامداد، و برنامه جزء خوانی قرآن کریم«تلاوت نور» را ساعت 15 عصر برای مخاطبان و مردم شریف استان پیش بینی نموده است.

وی افزود: ویژه برنامه افطار شبکه قزوین با عنوان «میهمان خدا» شامل بخش هایی همچون: گفتگو با میهمانان ، ارتباط زنده با عتبات عالیات، اذان به صورت زنده در استودیو، پخش وله هایی با موضوع آداب و سنن مردم استان در افطاری دادن و پویش سفره افطاری ساده است. در این برنامه سعی می شود بیانیه گام دوم با توجه به  مفاهیم فضیلت و اخلاق و سبک زندگی بیشتر تبیین شود..  در این برنامه همچنین پخش اذان به صورت زنده توسط قاریان جوان استان در فضای استودیو اجرا می شود. «میهمان خدا» همچنین ترویج خدمت بی منت را با برجسته نمودن گروههای خودجوش خیرین و موسساتی که ریشه حرکت آنها مردمی است با دعوت گروههای جهادی در برنامه به تصویر خواهد کشید.

ویژه برنامه سحر شبکه قزوین با عنوان «شمیم سحر» شامل بخش هایی همچون: گفتگو با کارشناس مذهبی در برنامه، مناجات خوانی، پخش حدیث ،کلام بزرگان، مناجات خمسه عشر و دعای سحر است.
مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین همچنین اظهار داشت: رادیو قزوین ویژه برنامه افطار«بر آستان جانان» را به صورت زنده به تهیه کنندگی مهدی خدایی ساعت 18:40، و ویژه برنامه سحر«چه مبارک سحری» را به صورت زنده به تهیه کنندگی ابراهیم طاهری کیا و رضا داداشی ساعت 03:45 بامداد روی آنتن رادیو قزوین می برد.

ویژه برنامه افطار رادیو قزوین با عنوان «بر آستان جانان» شامل بخشهایی همچون:  بسته های شنیداری با موضوع تغذیه ماه مبارک و بسته های اذانگاهی و پویشی تحت عنوان (جای مادران زندان نیست) می باشد.

 ویژه برنامه سحر رادیو قزوین هم با عنوان «چه مبارک سحری» شامل بخش هایی همچون: پخش ادعیه و مناجات ،حکایت، سحرخوانی روستاها، بسته صوتی شهدا، بسته اذانگاهی، نهج البلاغه ، انعکاس مراسمات ماه رمضان در مساجد استان ، پخش کلام بزرگان، شرح صحیفه سجادیه ، موسیقی بی کلام و پیامک  می باشد. این برنامه همچنین بخشی با محتوای مناجات و اشعار عرفانی توسط خوانندگان هم استانی، اداب و رسوم و سنتهای موثق در زمینه سفره های افطاری و حال و هوای سحرگاه مناطق مختلف را به صورت پویش در برنامه جانمایی خواهد کرد.

رادیو قزوین همچنین پخش ترتیل قرآن«صبح و عصر» را برای اوقات افطار و سحر تمهید نموده است که در طول ماه مبارک رمضان از شبکه استانی صدای مرکز قزوین پخش خواهند شد.
علی رحیمی همچنین به ویژه برنامه های رسانه استان در مناسبت های ماه مبارک رمضان اشاره و تصریح کرد: در این ماه علاوه بر پخش ویژه برنامه های افطار و سحر، برای مناسبت هایی همچون میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام، شهادت حضرت علی علیه السلام، لیالی قدر، روز قدس و عید سعید فطر به صورت مجزا پیش بینی شده است که دراین ایام پخش خواهند شد.
وی در ادامه به فعالیت های معاونت خبر این مرکز در ماه مبارک رمضان اشاره و تصریح کرد: پوشش ویژه برنامه های این ماه عزیز و تهیه و تولید گزارش های ویژه خبری از مهمترین برنامه های این معاونت در ماه مبارک رمضان است.

رحیمی در پایان به برنامه های معاونت فضای مجازی برای این ایام اشاره کرد و افزود: طراحی صفحه ویژه (ایام ماه مبارک رمضان، روز قدس و شب های احیا) در وب سایت رسمی مرکز، برگزاری حداقل چندین پویش و مسابقه جهت دریافت آثار ارسالی مخاطبان با موضوعات مناسبتی (اولین روزه بگیرها،راهپیمایی روز قدس،شب های احیاو ...) در فضای مجازی و ترند هشتگ های #افطار_مهربانی، #فرزند_رمضان، #ماه_رمضان_ماه_بخشندگی، #رمضان در تمامی بسترهای فضای مجازی  بخشی از فعالیت های این معاونت در ایام ماه مبارک رمضان است

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها