بازدید رئیس کل دادگستری هرمزگان از روند برگزاری آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضاییه در بندرعباس

رئیس کل دادگستری هرمزگان از روند برگزاری آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضاییه در حوزه امتحانی بندرعباس بازدید کرد.
رئیس کل دادگستری هرمزگان از روند برگزاری آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضاییه در حوزه امتحانی بندرعباس بازدید کرد.
کد خبر: ۱۳۵۸۲۷۲

به گزارش جام جم انلاین هرمزگان،رئیس کل دادگستری هرمزگان از روند برگزاری آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضاییه در حوزه امتحانی بندرعباس بازدید کرد.

 

مجتبی قهرمانی در حاشیه برگزاری این آزمون در دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس اظهار داشت: ۱۶۳۲ نفر در این آزمون شرکت کردند که از این تعداد، ۸۱۸ شرکت کننده را آقایان و ۸۱۴ نفر را بانوان تشکیل می‌ دهند.

 

وی تصریح کرد: این آزمون توسط معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه با همکاری جهاد دانشگاهی برگزار می شود که در نتیجه آن، داوطلبان واجد شرایط با کسب حدنصاب لازم در دادگستری های سراسر کشور از جمله استان هرمزگان استخدام می شوند.

 

قهرمانی خاطر نشان کرد: پذیرفته شدگان این آزمون در مناصب مختلف اداری مانند مدیر دفتر، تقریرنویس، منشی، متصدی امور دفتری و دیگر پست های سازمانی مشغول به کار خواهند شد.

 

وی همچنین با اشاره به خالی بودن حدود ۵۰ درصد از پست های اداری در دادگستری استان هرمزگان، ابراز امیدواری کرد؛ در نتیجه برگزاری این آزمون بخش قابل توجهی از نیاز دستگاه قضایی استان به تأمین نیروی انسانی در حوزه مشاغل اداری برطرف شود.

 

رئیس کل دادگستری هرمزگان در ادامه، ضمن نظرخواهی از تعدادی از شرکت کنندگان درباره شرایط و محل برگزاری آزمون، از عوامل برگزاری به ویژه معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان و مسئولان جهاد دانشگاهی، تشکر کرد.

 

شایان ذکر است؛ آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضاییه در روز جمعه ۲۰ اسفند ماه ۱۴۰۰ به صورت همزمان در مراکز استان های مختلف کشور برگزار شد و پس از اعلام نتایج، از بین دارندگان حدنصاب علمی، افراد واجد شرایط به میزان دو برابر ظرفیت استخدام به مصاحبه حضوری دعوت خواهند شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها