مشاور دبیر ستاد فناوری های نرم و توسعه صنایع خلاق و مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری صنایع خلاق

آمادگی شرکت های خلاق برای استقرار در کارخانه نوآوری البرز

ایجاد ظرفیت های مناسب برای استقرار شرکت های خلاق در کارخانه نوآوری البرز
کد خبر: ۱۳۵۶۵۳۹

به گزارش جام جم آنلاین البرز:سید مهدی سادات مشاور دبیر ستاد فناوری های نرم و توسعه صنایع خلاق و مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری صنایع خلاق، در بازدید از کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز با بیان اینکه ظرفیت خوبی برای استقرار گروه های فنآور و خلاق در این کارخانه فراهم شده و باید استقرار این گروه ها در کارخانه نوآوری البرز سرعت بگیرد تصریح کرد: معرفی مزیت‌های این مجموعه به شرکت های خلاق، میتواند استقرار شرکت ها در این مجموعه را سرعت دهد.

سید مهدی سادات افزود : نزدیکی این کارخانه به شهر کرج، امکان بسیار خوبی برای تعامل فعالان اکوسیستم نوآوری و تعامل با مراکز پژوهشی تخصصی فعال در استان البرز فراهم کرده است که این همکاری میان گروه های فعال در اکوسیستم نوآوری می تواند تحولی در شهر و استان ایجاد کند.

وی افزود:برگزاری رویدادها و بازدید های عمومی و تخصصی نیز می تواند تاثیر خوبی در معرفی این مجموعه داشته باشد.

امیر سرکندی مدیر  کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز  نیز گفت:  این مجموعه یک محیط فرهنگی و فناورانه است که همراه با ارایه خدمات به عموم مردم، برای گروه ها و تیم های فناور مستقر، چهارده نوع خدمت طراحی کرده است. وی افزود:همچنین‌ استقرار میزهای خدمت و ارایه خدمات مشاوره ای و تخصصی، بخشی از ظرفیت های آماده شده در این کارخانه است که به  تیم های مستقر شده در این مجموعه ارائه می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها