استاندارجدید چهارمحال و بختیاری در اولین شورای اداری استان

خدمت به مردم و رضایتمندی مردم اولویت اول و آخر دولت سیزدهم می باشد

رئیس سازمان برنامه و بودجه چهار محال و بختیاری غنوان کرد

اختصاص یک هزار میلیارد تومان اعتبار جهت توسعه و طرح های زیربنائی شهرستان کوهرنگ

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان چهار محال و بختیاری از اختصاص یک هزار میلیارد تومان اعتبار با هماهنگی و مساعدت معاون اجرائی رئیس جمهوری جهت توسعه طرح های زیربنائی و توسعه شهرستان کوهرنگ همزمان با سفر ریاست جمهوری به استان چهار محال و بختیاری خبر داد.
کد خبر: ۱۳۵۵۸۳۳

به گزارش جام جم آنلاین- چهار محال و بختیاری؛ علی شهریارپور فردانبه رئیس سازمان برنامه و بودجه بعداز ظهر امروز چهارشنبه 4 اسفند در گفتگوی اختصاصی با جام جم از جلسه فوق العاده استاندار چهار محال و بختیاری،نماینده مردم شهرستانهای اردل،کوهرنگ،فارسان و کیار و برخی مدیران ارشد دولتی با سید صولت مرتضوی باباحیدری معاون رئیس جمهوری در نهاد ریاست جمهوری خبر داد.

برگزاری جلسه فوق العاده استاندار،رئیس سازمان برنامه و بودجه استان و نماینده مردم شهرستان کوهرنگ با معاون اجرائی رئیس جمهوری در نهاد ریاست جمهوری

شهریار پور فردانبه افزود؛ این جلسه با هماهنگی غلامعلی حیدری سودجانی استاندار و قدرت الله حمزء شلمزاری جهت رفع مشکلات شهرستان کوهرنگ و همچنین مسائل و معضلات درپی زلزله در این شهرستان و اجرای توسعه طرح های زیربنائی شهرستان کوهرنگ برگزار شد.

اختصاص یک هزار میلیارد توان جهت طرح های زیر بنائی و توسعه شهرستان کوهرنگ

در این جلسه که مسئولان سازمان برنامه و بودجه حضور داشتند به منظور توسعه طرح های زیربنائی و توسعه شهرستان کوهرنگ مبلغ یک هزار میلیارد تومان بودجه از محل منابع ملی و استانی اختصاص یافت.

سفر ریاست جمهوری و هیئت دولت به استان چهار محال و بختیاری قبل از اتمام سال 1400

شهریار پور فردانبه افزود: قرار است در آینده ای نزدیک و با مساعدت معاونت اجرائی رئیس جمهوری سفر استانی رئیس دولت سیزدهم و هیئت دولت به استان صورت پذیرد.

تلاش مسئولان و مدیران ارشد دولتی جهت تسریع سفر هیئت دولت به استان چهار محال

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان تصریح کرد: تلاش می شود سفر هیئت دولت تا قبل از پایان سال به استان چهار محال و بختیاری انجام شده و اولین جلسه هماهنگی سفر رئیس جمهوری صبح امروز با حضور میر هاشمی نماینده ریاست جمهوری در استانداری استان برگزار شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها