کمپانی دلتا به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و معروف‌ترین شرکت‌های تولیدکننده دستگاه‌های الکترونیکی و صنعتی دنیا محصولات خود را به تمام کشورهای جهان صادر می‌کند.
کد خبر: ۱۳۵۴۷۶۵
هدف برند دلتا این است که با تمرکز روی تولید تجهیزات اتوماسیون صنعتی و برق قدرت راه‌حل‌های متنوعی برای مدیریت و صرفه‌جویی در انرژی و حرارت ارائه دهد. ویژگی‌هایی مانند کیفیت و تنوع بالای محصولات، قیمت مناسب و سرعت مطلوب باعث شده است که برند دلتا به یکی از محبوب‌ترین برندهای موجود در بازار ایران تبدیل شود و محصولات آن مانند کنتور برق و ترانسفورماتور و اینورتر و غیره در اجرای پروژه‌های اتوماسیون صنعتی کاربرد فراوانی داشته باشد. تعداد زیادی شعبه در اروپا، آسیا و آمریکا به عنوان نمایندگی دلتا فعال هستند. در ایران نیز شرکت‌های زیادی نمایندگی دلتا را به طور رسمی در اختیار دارند و محصولات و خدمات این برند را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. در این مقاله به معرفی خدمات و محصولات ارائه شده توسط نمایندگی رسمی دلتا خواهیم پرداخت.
 
نمایندگی دلتا

تاریخچه کمپانی دلتا

فردی به نام Bruce Cheng در سال 1971 شرکتی به نام دلتا را با هدف تولید تجهیزات الکترونیکی در تایوان افتتاح کرد. این شرکت امروزه به عنوان پیشروترین شرکت جهان در زمینه اتوماسیون صنعتی به شمار می‌رود و محصولات خود را به تمام کشورها صادر می‌کند. در حال حاضر کارخانه‌های متعددی در تایوان، تایلند، چین، ژاپن و اندونزی به تولید محصولات برند دلتا مشغول هستند. وجود نمایندگی دلتا نیز در سرتاسر دنیا خدمت‌رسانی و فروش محصولات این شرکت را آسان کرده است. محصولاتی که توسط این برند تولید و عرضه می‌شوند از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند، به طوری که با استفاده از آن‌ها می‌توان کوچک‌ترین و بزرگ‌ترین پروژه‌های صنعتی و اتوماسیون واحدهای صنعتی بزرگ را پیاده‌سازی کرد.

محصولات تولید شده توسط کمپانی دلتا شامل ترانسفورماتور، کنتورها برق، درایورهای موتور، کنترلر دما، منابع تغذیه سوئیچینگ، کنترلرهای CNC، مبدل‌های شبکه‌های صنعتی، بارکد خوان، لیبل پرینتر، اینورتر، سروو موتور، منبع تغذیه، نمایشگر HMI رابط‌های بین انسان و ماشین، ماژول توسعه و غیره می‌باشد. کیفیت بالای محصولات دلتا این برند را به عنوان مطرح‌ترین شرکت در جهان و ایران تبدیل کرده است. برای راه‌اندازی و افتتاح پروژه‌های صنعتی در ایران محصولات این شرکت از نمایندگی دلتا خریداری می‌شود تا با استفاده از آن‌ها کیفیت و کارایی خطوط تولید بهبود یابد. برند دلتا در زمینه طراحی، نوآوری، تعهد به ESG جوایز بین‌المللی زیادی را دریافت کرده است و از سال 2011 تا به امروز در فهرست جهانی شاخص‌های پایداری داور جونز یا DJSI جای گرفته است.

چرا انتخاب نمایندگی دلتا اهمیت دارد؟

وقتی یک کمپانی مشهور در زمینه تولید تجهیزات صنعتی فعالیت می‌کند، در تمام نقاط جهان برای خود نمایندگی‌هایی دارد تا بتواند محصولات خود را به مشتریان عرضه کند. کمپانی دلتا به عنوان پیشرفته‌ترین تولیدکننده دنیا در زمینه تجهیزات اتوماسیون صنعتی در ایران نیز نمایندگی دارد. در فرآیندهای اتوماسیون صنعتی انسان هیچ دخالتی ندارد و همه عملکردها توسط ماشین آلات و برنامه‌های کنترلی اجرا می‌شود‌. در اتوماسیون صنعتی خطا‌ها و هزینه‌ها به میزان زیادی کاهش می‌یابد. همچنین با افزایش سرعت و ایمنی کیفیت و بهره‌وری نیز بهبود پیدا می‌کند‌. برای پیدا کردن نمایندگی دلتا باید دقت زیادی کرد به ویژه اگر قصد خرید تجهیرات صنعتی در میان باشد.

کیفیت این تجهیزات به طور مستقیم روند پروژه‌های صنعتی را تحت تاثیر قرار می‌دهد، بنابراین باید از یک نمایندگی رسمی معتبر که کیفیت این محصولات را تضمین می‌کند، خریداری شود. برخی از افراد گمان می‌کنند که نمایندگی‌‌های دلتا در ایران فقط در خیابان لاله‌زار این شهر مشغول ارائه محصولات و خدمات این کمپانی می‌باشند. این در حالی است که شرکت‌های متعددی به عنوان نمایندگی رسمی دلتا محصولات  این شرکت را با تضمین کیفیت و ضمانت‌نامه به مشتریان سراسر کشور ارسال می‌کنند.
 
نمایندگی دلتا

معرفی برخی از محصولات ارائه شده در نمایندگی دلتا
 
  • ترانسفورماتور

یکی از محصولات پرفروش که توسط نمایندگی دلتا عرضه می‌شود، انواع ترانسفورماتور است. این دستگاه مهم‌ترین عنصر قدرت و شبکه انتقال به شمار می‌رود و با استفاده از آن می‌توان برق را از محل تولید آن به دورترین محل در نقاط مختلف انتقال داد. با این وسیله انرژی برق اتلاف نمی‌شود و در مسیر انتقال حتی می‌توان برق‌رسانی به مناطق روستایی نیز با یک ترانس دیگر انجام داد. اساس کار این دستگاه الکتریکی طبق قانون فارادی می‌باشد و اجزای آن شامل هسته، سیم پیچ‌های اولیه و ثانویه می‌باشد. ترانفسورماتورها با توجه به نوع کاربری و اهداف استفاده از آن‌ها در انواع افزاینده، کاهنده، سه فاز، تک فاز، قدرت، توزیع، ابزاری، دو ولتاژه، درونی، بیرونی، روغنی و خشک تولید می‌شوند.
  • کنتور برق 

یکی دیگر از دستگاه‌هایی که توسط اتوماسیون صنعتی نادر ارائه و توسط نمایندگی رسمی این شرکت در ایران به فروش می‌رسد کنتور برق است. کنتور برق وسیله‌ای است که برای اندازه‌گیری مقدار انرژی الکتریکی بر حسب ژول یا کیلو وات ساعت کاربرد دارد. برای مصارف خانگی از دو نوع کنتور سه فاز و تک فاز استفاده می‌شود و در مصارف صنعتی از کنتورهای دو تعرفه یا راکتیو کاربرد دارند. کنتورها در دو دسته دیجیتال و مکانیکی تقسیم‌بندی می‌شوند. کنتورهای برق بر اساس نیروی الکترومغناطیسی کار می‌کنند. افرادی که قصد خرید کنتور برق را دارند می‌توانند به سایت یکی از نمایندگی‌های دلتا مراجعه کنند و این محصول را به صورت آنلاین خریداری کنند.
  • اینورتر یا درایور دلتا

یکی از تجهیزات پرکاربرد در اتوماسیون صنعتی و صنعت برق که عملکرد موتورهای الکتریکی را بهبود می‌بخشد، اینورتردلتا  یا درایو است. اینورتر موتوری کنترلر است که با تغییر دور موتور و فرکانس سرعت در انواع پمپ، فن، آسانسور، چرثقیل، نوار نقاله و غیره کاربرد دارد. این محصول نیز در نمایندگی دلتا به مشتریان عرضه می‌شود‌. اینورترها مزایای زیادی دارند. این مزایا عبارتند از: کاهش جریان راه‌اندازی، کنترل صفر تا صد سرعت موتور‌، ذخیره کردن انرژی، کمک به افزایش عمر موتور و تامین کردن گشتاور راه‌اندازی.
 
نمایندگی دلتا
  • نمایشگر HMI دلتا

یکی از بهترین نمایشگرهای موجود در بازار ایران که توسط نمایندگی‌های رسمی دلتا عرضه می‌شود، نمایشگر HMI دلتا است. این محصول از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و قیمت مناسبی دارد. اندازه نمایشگرهای تولید شده در شرکت دلتا از 3 اینج شروع و تا 15 اینچ ادامه دارد و در انواع toch و text panel تولید می‌شوند.
  • پی‌ال‌سی یا کنترل‌کننده دلتا

پی‌ال‌سی یا کنترل‌کننده دلتا یکی از محصولات قابل برنامه‌ریزی این شرکت است که در صنایع مختلف، هوانوردی، کشاورزی و غیره کاربرد دارد. این محصول در پروژه‌های کوچک و بزرگ اتوماسیون صنعتی ایران استفاده می‌شود‌. قبل از خرید کنترل‌کننده یا plc حتما باید به نوع ماژول، پورت‌های ارتباطی، ورودی و خروجی این دستگاه دقت شود. کشور در حال توسعه‌‌ی ایران به عنوان یکی از بزرگ‌ترین کشورهای مصرف‌کننده محصولات کمپانی دلتا به شمار می‌رود.

خرید کلیه محصولات شرکت دلتا از مجموعه اتوماسیون صنعتی نادر

 برای خرید محصولات دلتا مانند ترانسفورماتور، کنتور برق، نمایشگر HMI رابط ماشین و انسان، کنترل‌کننده‌های قابل برنامه‌ریزی PLC، اینورتر، منبع تغذیه، ماژول‌های ارتباطی، تایمر و شمارنده، سنسور لیبل، سیستم‌های کنترل دما‌، کنترل cnc، درایور موتور ac و غیره با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت می‌توانید به سایت اتوماسیون صنعتی نادر به عنوان بهترین نمایندگی دلتا در ایران با آدرس اینترنتی https://autonader.ir/ مراجعه کنید. اتوماسیون صنعتی نادر به عنوان نمایندگی دلتا فعالیت خود را از سال 1373 آغاز کرده است  و با 27 سال سابقه درخشان در زمینه فروش و ارائه خدمات پس از فروش محصولات شرکت دلتا توانسته رضایت مشتریان خود را جلب کند و پروژه‌های مانیتورینگ و اتوماسیون صنعتی مختلفی را با موفقیت پشت سر بگذارد. اتوماسیون صنعتی نادر معتقد است که برای موفقیت باید در ایده‌پردازی و اجرای یک پروژه کوشا باشید. این مجموعه در حوزه‌هایی مانند هوشمندسازی ساختمان‌های مختلف و بهینه‌سازی مصرف انرژی پروژه‌های درخشانی در کارنامه خود ثبت کرده است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها