ضرورت نظارت و کنترل سازمان نظام مهندسی بر پدیده شوم امضاءفروشی

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر خرم آباد اظهار کرد:لازم است تا سازمان نظام مهندسی برپدیده شوم امضاء فروشی نیز نظارت کافی داشته باشد و آن را به حداقل ممکن برساند.
کد خبر: ۱۳۵۴۶۷۹
به گزارش جام جم آنلاین لرستان: حمیدرضا صفریان ادامه داد:سازمان نظام مهندسی را از نظرحقوقی دارای یک شخصیت مستقل است و بر این اساس لازم است تعامل ، همفکری وهمکاری لازم با مجموعه مدیریت شهری داشته باشد.


صفریان بیان کرد: این سازمان از بدو تأسیس تاکنون دربعضی موارد به وظیفه ذاتی خود به خوبی عمل نکرده و ضروری است تا هیأت مدیره جدید برای آینده برنامه های خود را در کوتاه مدت ، میان مدت و بلندمدت تشریح نماید.

وی تصریح کرد: سازمان نظام مهندسی باید برای برنامه ریزی دقیق و علمی در راستای تقویت و توسعه فرهنگ ملی و اسلامی، بومی و محلی از هیچ کوششی دریغ نکند.

صفریان اظهار کرد: از طرفی به فکر کنترل ساختمان از قبیل اجرای دقیق وصحیح مقرارت ملی ساختمان باشد و به همین منظور ارتقاء کیفیت ودانش فنی کارشناسان را در دستور کار قرار دهد.
صفریان در بخش دیگری از صحبت هایش به نحوه بودجه بندی و افزایش عوارض شهرداری اشاره کرد و گفت: بودجه بندی سال ۱۴۰۱ فاقد پشتوانه علمی است و افزایش چند برابری عوارض شهرداری در شرایط بد اقتصادی به صرف و صلاح مردم نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها