راهنمای رزرو هتل در شیراز

آب و هوای شیراز در فصل پاییز و زمستان نسبتا سرد است، اما چیزی از زیبایی‌های این شهر در این فصول کم نمی‌شود.
کد خبر: ۱۳۵۳۷۷۷
اگر با سرمای هوا مشکلی ندارید و دوست دارید در نیمه دوم سال سفری به این شهر تاریخی و زیبا داشته باشید، ما در این مقاله قصد داریم تعدادی از هتل‌های این شهر را به شما معرفی کنیم تا هر زمان خواستید هتل رزرو کنید و سفرتان را به این شهر آغاز کنید، این هتل‌ها را در ذهن داشته باشید. در نهایت به شما خواهیم گفت که چطور می‌توانید هر یک از این هتل‌ها را با بهترین قیمت رزرو نمایید. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.
 
 
راهنمای رزرو هتل در شیراز
 

هتل پارسیان

یکی از هتل‌های خوب و باکیفیت شهر شیراز که در عین ارائه بهترین خدمات، مقرون به صرفه نیز می‌باشد، هتل پارسیان شیراز است. این هتل 4 ستاره در خیابان رودکی شیراز ساخته شده و جزو هتل‌های نسبتا قدیمی این شهر است. هتل پارسیان در واقع یکی از هتل‌های مجموعه هتل‌های پارسیان می‌باشد که در اوایل دهه 70 شمسی در این شهر ساخته شد و در حال حاضر با 62 اتاق و سوئیت از مسافرانش پذیرایی می‌کند. این هتل به ارگ کریمخان بسیار نزدیک است و با حدود 10 دقیقه پیاده‌روی، می‌توانید خود را از هتل به این ارگ تاریخی برسانید.
 

هتل تالار

همانطور که گفتیم، شیراز هتل‌های فراوانی دارد و یکی از این هتل‌ها که در خیابان فردوسی این شهر ساخته شده و از هتل‌های قدیمی شیراز نیز می‌باشد، هتل تالار شیراز است. این هتل 3 ستاره که در حال حاضر در 4 طبقه با 60 اتاق از مسافرانش پذیرایی می‌کند، در سال 1362 ساخته شده است، اما برای بهبود کیفیت خدماتش در سال 1399 مورد بازسازی قرار گرفت و در حال حاضر یکی از اقتصادی‌ترین هتل‌های شیراز با کیفیت خدمات بالا به شما می‌آید.
 


هتل ارگ


آخرین هتلی که قصد معرفی آن را داریم، هتل ارگ شیراز است. این هتل 3 ستاره در خیابان تختی شیراز ساخته شده و در 2 طبقه مجموعا 64 اتاق دارد. این هتل در سال 1370 ساخته شد و در سال 1396 مورد بازسازی قرار گرفت. اگر به این هتل رفتید، هم می‌توانید از غذاهای ایرانی خوشمزه رستوران آن میل کنید و هم در فضای باز کافه آن بنشینید و از نوشیدنی‌های آن نوش جان کنید.
 

رزرو هتل شیراز

شهر شیراز هتل‌های فراوانی دارد که اگر بخواهید هر کدام از آنها را با بهترین قیمت و در سریعترین زمان رزرو کنید، کافیست سری به اسنپ تریپ بزنید. برای رزرو هتل در شیراز کافیست وارد سایت اسنپ تریپ شده، نام این شهر را در قسمت هتل داخلی جستجو کنید و تاریخ ورودتان به هتل و خروج از آن را نیز مشخص کنید. اسنپ تریپ لیستی از هتل‌های شیراز را به شما نمایش می‌دهد که می‌توانید از میان آنها انتخاب کرده و هتل مورد نظرتان را رزرو کنید. برای قطعی شدن رزرو، کافیست هزینه هتل را بصورت آنلاین پرداخت نمایید. 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها