این مستند به کارگردانی یاسین خوش‌آمدزهی در حال تصویربرداری است.
کد خبر: ۱۳۵۳۴۶۹

به گزارش جام‌جم، واکاوی نگاه و نظر مقام معظم رهبری نسبت به توسعه در استان سیستان وبلوچستان جنوب هرمزگان، بررسی تاریخچه سواحل مکران که زمانی از آن به عنوان دروازه تمدن در حوزه جنوب شرق کشور نامبرده می‌شد، و امروزه بخش‌هایی از استان‌های سیستان و بلوچستان و هرمزگان کرمان، بوشهر، گیلان، آذربایجان را در بر می‌گیرد قرار است در این مستند به تصویر کشیده شود.

یاسین خوش‌آمدزهی مستندساز جوان چابهاری  اظهارداشت: معرفی مردمان، امکانات، منابع، موقعیت و بیان کارکرد جغرافیایی این منطقه با اتصال به کشورهای همسایه از حیث فرهنگی، سیاسی اقتصادی از جمله کشور امارات، افغانستان، پاکستان، عمان از اهمیت ویژه ای در ساخت این مستند برخودار بوده است.

وی افزود: بازخوانی صحبت‌های مقام معظم رهبری در رابطه با این منطقه و لزوم ایجاد توسعه پایدار برای مردمانش و در نهایت بررسی عملکرد مدیران اجرایی در طول حیات نظام مقدس جمهوری اسلامی، نگاه ویژه رهبر انقلاب به سواحل ویژه مکران در این مستند به روایتگری درآمده است و در قالب ١٥ قسمت ١٥ دقیقه تولید و در شبکه سراسری تا نوروز ۱۴۰۱ به روی آنتن می‌رود.

خوش‌آمدزهی در ادامه گفت: گروه مستند بسیج صداوسیما برای تحقیق و پژوهش پخش همکارهای لازم را داشته و در این مستند تلویزیونی در حال تصویربرداری است.



newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها