سامانه اعلام بار لحظه‌ای آسان بار پلی برای رانندگان بین شهری

یکی از نقاط قوت اصلی سامانه و پلتفرم آسان بار، اتکای به یک ساختار لحظه‌ای و بلادرنگ برای اعلام بار است. در این سیستم درست مانند تاکسی‌های اینترنتی یا سایر ساختارهای خدماتی امروزی، بدون کمترین تلف وقت یا ایجاد شکاف زمانی، تقاضای مشتریان به اطلاع رانندگان رسیده و در نقطه مقابل رانندگان نیز قادر به توافق و ارائه خدمت هستند.
کد خبر: ۱۳۵۲۹۹۵
اجرای چنین ایده‌ای در پلتفرمی مانند تاکسی اینترنتی، نسبت به اجرای آن در یک پلتفرم اعلام بار و خدمات حمل‌ونقل، کار به‌مراتب ساده‌تری است. روند ارائه خدمات در حوزه اعلام بار، بسیار پیچیده‌تر بوده و با سختی‌های بیشتری همراه است. اگر در مورد این موضوع تردید دارید یا کنجکاو هستید، پیشنهاد می‌کنیم که تا انتها با ما همراه باشید. قصد داریم تا با تشریح شیوه عملکرد آسان بار، پروسه اعلام بار را نیز در این یادداشت تشریح کرده و پیچیدگی‌های آن را در کنار هم مرور کنیم.
 

سامانه اعلام بار لحظه‌ای آسان بار پلی برای رانندگان بین شهری


چرا اعلام بار در سامانه‌ای مانند آسان بار شرایط خاصی دارد؟


دقت داشته باشید که اعلام بار در این سیستم، شاید از حیث عملیاتی و در ارتباط با زیرساخت‌ها، درگیر با چالش‌های ویژه خود باشد؛ اما هنر آسان بار رهایی کاربران از این چالش‌های خاص است. به عبارتی موفقیت این پلتفرم در این موضوع نهفته است که توانسته با سازوکارهای خاص خود بر چالش‌ها فائق آمده و بار سنگین مواجهه با آن‌ها را بر دوش رانندگان یا مشتریان و سایر کاربران نگذارد. حال اما موضوع این است که چرا اساساً اعلام بار در قیاس با اعلام تقاضا برای یک تاکسی اینترنتی، چالش‌ها و سختی‌های بیشتری دارد؟ بدیهی است که توافق بر سر جابجایی بار، با پیچیدگی‌های بیشتری همراه است.

در این پروسه به مستنداتی مانند بارنامه نیاز است و این کار را پیچیده‌تر می‌کند. این در حالی است که اثبات توانمندی و تعهدپذیری رانندگان سیستم حمل‌ونقل، با وجود نیاز به مستنداتی مانند کارت سلامت یا کارت هوشمند، قطعاً پیچیده‌تر است. در نهایت مسئولیت‌پذیری و تعهدی که در قبال حمل‌ونقل زمینی یک بار و کالای خاص وجود دارد، در سطح بالاتری خواهد بود. اما پلتفرم آسان بار با سیستم اعلام بار لحظه‌ ای خود بر این چالش‌ها پیروز شده و اتفاقاً اعلام بار را به کاری ساده در حد درخواست یک تاکسی اینترنتی تبدیل کرده است!
 

سامانه اعلام بار لحظه‌ای آسان بار متکی بر چه قواعدی است؟

 

سامانه اعلام بار لحظه‌ای آسان بار پلی برای رانندگان بین شهری
 

سامانه اعلام بار لحظه‌ای، بر مبنای یک پیشینه و و پایه‌هایی محکم ایجاد شده است؛ به‌عبارتی دیگر عملکرد اصلی آن، به‌واسطه برخی پیش‌نیازهای مهم در پلتفرم آسان بار بدست آمده است. اولین پیش‌نیاز مهم و مؤثر در این راستا، اتکای به تعداد بالایی از رانندگان مجرب و مسئولیت‌پذیر است. آسان بار درست مانند یک بانک اطلاعات کشوری، در اقصی نقاط ایران برترین رانندگان را جذب کرده و افتخار همراهی با آن‌ها را دارد. در آسان بار هر راننده یک قهرمان است و هر کاربر قرار است با هزاران قهرمان همراه شود. موضوع دیگر بهره‌گیری از یک زیرساخت ابری و اینترنتی قوی است.

این پلتفرم به معنی واقعی کلمه متکی به عملکردهای بلادرنگ آنلاین و لحظه‌ای است و تقریباً تمام امور به شکل اینترنتی پیگیری می‌شوند؛ از اعلام تقاضا، تا اعلام حضور رانندگان و احراز صلاحیت آن‌ها و یا حتی به توافق رسیدن طرفین. در اینجا حتی صدور بارنامه نیز به شکل برخط انجام شده و همه چیز در بستر اینترنت معنا پیدا می‌کند. در انتها اما نمی‌توان نقش برنامه‌نویسان و طراحان خلاق را نیز نادیده گرفت. هزاران خط از کد و برنامه‌نویسی، در کنار هم برای عملی شدن یک ایده به کار گرفته شده‌اند. لحظه‌ای شدن اعلام بار در این پلتفرم شاید در ظاهر بسیار ساده، سریع و آرامش‌بخش جلوه کند اما برای رسیدن به این نقطه، زحمات زیادی به کار بسته شده است.
 

نقش حمایت‌های آسان بار از رانندگان در لحظه‌ای شدن اعلام بار؛ از مراکز طب کار تا بارنامه


در اینجا راننده یک قهرمان است و قدرت، توانمندی، صلاحیت و مسئولیت‌پذیری خود را پیش از ورود به این مجموعه، از طریق معیارهای مختلفی نشان داده است. از همان تأیید صلاحیت و وضعیت راننده در مراکز طب کار تا لحظه صدور نهایی اجازه همکاری بین راننده و کاربر، آسان بار در تمام مراحل حمایت خود را از رانندگان نشان داده است. این حمایت که یک وظیفه برای داشتن همکاری بهتر است، به هیچ عنوان محدود به تبلیغات و شعار نبوده و تمام رانندگان فعال در این اکوسیستم آن را به معنی واقعی کلمه درک می‌کنند. همه پروسه‌های مربوط به راننده در این پلتفرم با استفاده از قابلیت‌های آنلاین و برخط تسریع شده و قرار نیست راننده وقت خود را برای این قسم امور و وظایف تلف کند.
 
 
سامانه اعلام بار لحظه‌ای آسان بار پلی برای رانندگان بین شهری
 

ما اعتقاد داریم که رانندگان باید وقت، انرژی و ممارست خود را صرفاً و به شکل اختصاصی، صرف ارائه خدمات به مشتریان و کاربران کنند. هر اعلام بار باید در کنار اینکه به جلب رضایت کاربر منتهی می‌شود، باید راننده آماده، آسوده و متعهدی را نیز به درآمدزایی برساند. زیرا در آسان بار هیچ عملکردی بر مبنای تشویش، استرس و یا عجله شکل نمی‌گیرد. داشتن بالاترین سرعت در عین نبود عجله و اتکای به امور از پیش برنامه‌ریزی‌نشده، همان چیزی است که آن را به عنوان موفقیت می‌شناسیم. از دید ما راننده یک قهرمان است و این قهرمان باید از بهترین امکانات و حمایت‌ها نیز بهره‌مند شود.
 

اما در نهایت؛ آیا اعلام بار واقعاً لحظه‌ای شده است؟


در آسان بار در عمل و به دور از هر گونه غلو و بزرگنمایی، اعلام بار و ثبت درخواست برای خدمات حمل‌ونقل زمینی، در پنجره زمانی ثانیه‌های انجام شده و جای هیچ معطلی و یا چالشی وجود ندارد. ما بارها بر این موضوع تأکید کرده و همچنان تأکید داریم که با وجود صدها راننده آماده خدمت، یک بستر ابری سریع، برنامه‌نویسی هوشمندانه و هوش مصنوعی و اینترنتی شدن تمام مراحل احراز صلاحیت و توافق بین طرفین، ثبت سفارش حمل‌ونقل کالا و اعلام بار، در حد ثبت درخواست برای یک تاکسی اینترنتی ساده و سریع شده است. سرعت  سهولت این پروسه در آسان بار تا حدی بالاست که بدون تردید در اولین برخورد هر شخصی که تجربه کار با سیستم حمل‌ونقل ایران را داشته، تحت تأثیر قرار می‌دهد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها