مدیر کل بهزیستی ایلام :

22خدمت بهزیستی از طریق مراکز مثبت زندگی ارائه می شود

مدیر کل بهزیستی ایلام در نشست هم اندیشی روسای مراکز مثبت زندگی که در سالن اجتماعات اداره کل بهزیستی ایلام برگزار شد گفت: 22 خدمت بهزیستی از طریق این مراکز به عموم مردم و جامعه هدف ارائه می گردد.
کد خبر: ۱۳۵۲۴۰۵

به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛ زهرا همتی با اشاره به اهمیت کار مراکز مثبت زندگی گفت: مدیران و کارکنان این مراکز باید با تسلط کافی بر دستورالعمل های ابلاغی بهزیستی برای ارایه خدمات مطلوب اهتمام لازم داشته باشند.
 
وی یکی از وظایف مهم این مراکز را  نیاز سنجی و ارجاع به موقع بویژه در شناسایی آسیبهای اجتماعی محلات اعلام کرد و گفت: این مراکز در کنار خدماتی که ارایه می کنند باید ایده های خلاقانه در حوزه های مختلف بویژه اشتغال مددجویان نیز داشته تا زمینه رضایتمندی خدمت گیرندگان از این مراکز هرچه بیشتر ارتقا یابد.

همتی  بر شناسایی افراد خیر و نیکوکار توسط مدیران و کارکنان مراکز مثبت زندگی برای حمایت از مددجویان نیازمند تاکید کرد.

این نشست  با هدف تاکید بر آموزش و اجرای صحیح دستورالعمل ها برای خدمات رسانی مناسب به جامعه هدف تشکیل شد و معاونان و مسئولان حراست و بازرسی اداره کل بهزیستی ایلام  پیرامون وظایف و فعالیتهای مراکز مثبت زندگی مطالبی ارائه کردند.
 
لازم به ذکر است که از بدو تاسیس مراکز مثبت زندگی از سال گذشته تاکنون بیش از 150ساعت دوره آموزشی در موضوع های مبانی مددکاری، تسهیلگری و غیره توسط اداره کل بهزیستی ایلام برگزار و در آینده نزدیک نیز آموزش فعالیتهای اجتماع محور برای این مراکز آغاز خواهد شد
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها