عطر و ادکلن به یکی از ضروری‌ترین اقلام برای هر فردی تبدیل شده است، اما این موضوع برای خانم از اهمیت بیشتری برخوردار است به همین دلیل در کنار سایر لوازم‌آرایشی و بهداشتی از یک عطر اورجینال با رایحه‌ای خاص و خوشبو هم استفاده می‌کنند.
کد خبر: ۱۳۵۲۳۰۵
ازآنجایی ‌که عطرها نشانگر روحیات و احوالات شخصیتی ما هستند بسیاری از خانم‌ها به خرید ادکلن زنانه بر اساس ماه تولدشان علاقه دارند. همانطور که می‌دانیم متولدین هر یک از ماه‌های سال دارای شخصیت و روحیات متفاوتی هستند به همین دلیل خرید ادکلن زنانه بر اساس ماه تولد می‌تواند انتخاب و ایده جذابی باشد. در ادامه همراه ما باشید تا شما را با خرید ادکلن زنانه بر اساس هریک از ماه‌های سال آشنا کنیم.

عطر ماه فروردین


استفاده از ادکلن زنانه با رایحه خوش و خاص نه‌تنها شادی، نشاط و اعتمادبه‌نفس را درون شما افزایش می‌دهد بلکه به اطرافیانتان هم حس خوبی را منتقل می‌کند. اگر به‌دنبال خرید ادکلن زنانه بر اساس ماه فروردین هستید باید یکسری معیارها را در نظر بگیرید. به‌عنوان ‌مثال عنصر متولدین ماه فروردین آتش است، متولدین این ماه اکثراً پرشور و انرژی و قوی هستند و همچنین به زندگی تجملی علاقه زیادی دارند. ادکلن مناسب متولدین فروردین با رایحه مشک، کهربا و چوبی‌ست. پیشنهاد ما به شما عزیزان متولد فروردین عطر زنانه بولگاری است.
 
خرید ادکلن زنانه بر اساس ماه تولد
 

عطر زنانه بولگاری Omnia Amethyste


عطر زنانه بولگاری اومنیا آمتیس را می‌توان به‌عنوان یکی از بهترین و خوش‌رایحه‌ترین عطرها برای متولدین فروردین‌ماه معرفی کرد. بولگاری اومنیا آمتیس یک عطر زنانه شیک با رایحه‌ای شیرین و ملایم است. پس از اسپری این عطر نت‌های آغازین این ادکلن زنانه که از رایحه گریپ‌فروت و ترکیبات سبز تشکیل‌ شده است را استشمام خواهید کرد، بعد از مدتی نت‌های میانی با رایحه رز و زنبق از راه می‌رسند و در پایان نت‌های پایانی با رایحه گل‌های خوش عطر و روایح چوبی جای نت‌های میانی را می‌گیرند.

عطر ماه اردیبهشت


متولدین اردیبهشت معمولاً افرادی با صبر و حوصله، قابل‌اعتماد و مهربان هستند. خانم‌های این ماه بهاری روحیه کاملاً عاشقانه‌ای دارند. عنصر متولدین اردیبهشت‌ماه خاک است، پس اگر می‌خواهید به‌عنوان یک اردیبهشت‌ماهی بر اساس ماه تولدتان عطری انتخاب کنید؛ پیشنهاد ما به شما عزیزان خرید ادکلن زنانه با رایحه‌ای ملایم مانند گل یاسمن، رز و چوب صندل است. متولدین اردیبهشتی می‌توانند از عطر معروفی به نام میراکل بلاسم استفاده کنند.
 
خرید ادکلن زنانه بر اساس ماه تولد
 

عطر معروف زنانه Lancome Miracle Blossom


عطر Lancome Miracle Blossom عطری زنانه و جذاب است که در سال 2016 وارد باز عطر و ادکلن شد. روایح خوشبو و دل‌نشین این عطر اورجینال هرکسی را مجذوب خودش می‌کند. این عطر معروف مناسب روحیه عاشقانه خانم‌های مهربان اردیبهشتی است. نت آغازین این عطر را روایح سیب، نارنگی ماندارین تشکیل می‌دهد بعد از مدتی نت‌های میانی با رایحه رز و یاس از راه می‌رسند و در نهایت نت پایانی با رایحه چوب صندل سفید و مشک جای نت‌های میانی را می‌گیرند.

عطر ماه خرداد


خانم‌های متولد ماه خرداد سرشار از ایده و فکرهای خلاقانه هستند و هوش هیجانی بالایی دارند. عطر مناسب خانم‌های خردادماهی عطری با رایحه‌های ترکیبی و همچنین ترکیب چوب صندل است. عطر پیشنهادی ما به شما از برند ورساچه است.
 
خرید ادکلن زنانه بر اساس ماه تولد
 

عطر پرطرفدار ورساچه Bright Crystal Absolu


این عطر محبوب و پرانرژی مخصوص خانم‌های باسلیقه و باهوش خردادماهی است. عطر ورساچه Bright Crystal Absolu از میوه و شکوفه‌های طبیعت تهیه شده، وقتی‌ که این عطر را روی لباس یا نبض دستان اسپری می‌کنید نت‌های آغازین این عطر جذاب را که از رایحه‌های انار، آب، یوزو تشکیل ‌شده است استشمام خواهید کرد و بعد از مدت کمی نت‌های میانی با رایحه‌های تمشک، گل صدتومانی، لاله مردابی و مگنولیا از راه می‌رسند و در آخر نت‌های پایانی با رایحه‌های چوب ماهون، مشک، کهربا جای نت‌های میانی را می‌گیرند.

عطر ماه تیر


تیر اولین ماه از فصل تابستان است، عنصر وجودی متولدین تیرماه آب است. متولدین این ماه اشخاصی زودرنج، حساس و رمانتیک هستند. عطر مناسب این خانم‌های احساساتی و رمانتیک عطری با رایحه‌ گل یاسمن، وانیل، نعناع هندی و دارچین است.
 
خرید ادکلن زنانه بر اساس ماه تولد

عطر زنانه Gucci Guilty


یکی از بهترین عطرهایی که می‌توان به خانم‌های متولد ماه تیر معرفی کرد، عطر زنانه شیک و جذاب Gucci Guilty است که رایحه‌ای شیرین دارد. هنگامی‌که این عطر اورجینال را بر روی لباس یا پوستتان اسپری می‌کنید رایحه‌های برگاموت، فلفل، پرتقال، گل یاس، انگور سیاه، هلو و شمعدانی، مشک سفید، وانیل، عنبر و نعنای هندی را استشمام خواهید کرد.

عطر ماه مرداد


خانم‌های خوش‌پسند مرداد شخصیتی پر از شور و هیجان دارند. بهترین عطرها برای متولدین این ماه عطری با رایحه مشک است. پیشنهاد ما به شما خرید ادکلن زنانهLaura Biagiotti Venezia است که با رایحه گرم و شیرینی که دارد شما را در یادها ماندگار می‌کند.

خرید ادکلن زنانه بر اساس ماه تولد
عطر زنانه Laura Biagiotti Venezia


عطر زنانه Laura Biagiotti Venezia با رایحه شیرین و گرمی که دارد شادابی و نشاط را به شما هدیه می‌دهد. این عطر اورجینال زنانه از رایحه‌های یلانگ یلانگ، انگور فرنگی سیاه، آلو، یاس، رز، چوب صندل و وانیل تشکیل‌ شده است.

عطر ماه شهریور


خانم‌های شهریوری شخصیتی آرام دارند و به کسب علم و دانش علاقه زیادی دارند. خانم‌های شهریوری عطری با رایحه‌هایی چون چوب صندل و دارچین را بیشتر دوست دارند.
 
خرید ادکلن زنانه بر اساس ماه تولد

عطر زنانه Be Delicious DKNY


عطر زنانه Be Delicious DKNY نمادی از لطافت و آرامش است که رایحه‌ای خنک و شیرین دارد. رایحه‌های این عطر محبوب ترکیبی از رایحه سیب سبز، خیار و گریپ فوروت و گل‌هایی مانند مریم، رز، سوسن و بنفشه است.

عطر ماه مهر


خانم‌های متولد مهرماه شخصیتی آرام و ساده دارند. عطری با رایحه ملایم و شیرین بهترین گزینه برای آن‌هاست. عطر پیشنهادی ما به شما عطر زنانه Elizabeth Arden 5th avenue است.
خرید ادکلن زنانه بر اساس ماه تولد

عطر زنانه Elizabeth Arden 5th avenue


عطر زنانه Elizabeth Arden 5th avenue عطری مناسب برای بانوان شهریورماهی است. رایحه‌های تشکیل‌دهنده این عطر جذاب و پرطرفدار شامل سوسن، یاس بنفش، شکوفه‌ی لیمو، میخک، گل یاس، گل مریم، گل بنفشه، هلو، یالانگ یالانگ، گل رز، چوب میخک، عنبیه، عنبر، چوب صندل، وانیل و مشک است.

عطر ماه آبان


خانم‌های آبان‌ماهی شخصیتی مستقل و قدرتمند دارند. خانم‌های متولد این ماه عطری با رایحه مشک، چوب صندل و وانیل را بیشتر می‌پسندند.
خرید ادکلن زنانه بر اساس ماه تولد

ادو پرفیوم زنانه هرمس مدل L Ambre Des Merveilles


یکی از انواع عطر ماه تولد آبان ادو پرفیوم زنانه هرمس مدل L Ambre Des Merveilles است. این عطر یک عطر با رایحه شرقی وانیلی برای خانم‌های آبان‌ماهی است. ترکیبات تشکیل‌دهنده این عطر شامل رایحه‌هایی نظیر کهربا، گل لادن، وانیل و نعنای هندی است.

عطر ماه آذر


خانم‌های متولد آذرماه شخصیتی شوخ‌طبع و ماجراجو دارند. عنصر وجودی آذرماهی‌ها آتش است؛ بنابراین عطری با رایحه‌ای شیرین می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای این خانم‌های خوش‌سلیقه باشد.
خرید ادکلن زنانه بر اساس ماه تولد

 عطر زنانه j’adore dior


این عطر حس شادابی و نشاط را برای شما و اطرافیانتان به ارمغان می‌آورد. رایحه‌های تشکیل‌دهنده این عطر محبوب خانم‌های آذرماهی از جوز هندی، آلو، ماندارین، بهارنارنج، ترنج، لیمو، گل بنفشه، ارکیده، گل یاس، گل برف، رز، گل ماگنولیا، آلو، مشک و وانیل تشکیل ‌شده است.

عطر ماه دی


بانوان دی‌ماهی اغلب شخصیتی شفاف و بی‌ریا دارند عنصر وجودی دی‌ماهی‌ها خاک است. عطرهایی با رایحه چرم، گل یاسمن و رایحه‌های چوبی می‌تواند گزینه مناسبی برای خانم‌های دی‌ماهی باشد.
خرید ادکلن زنانه بر اساس ماه تولد

عطر زنانه Dior Hypnotic Poison


عطر زنانه Dior Hypnotic Poison رایحه شیرین و گرمی دارد. قطعاً بانوان دی‌ماهی عاشق این عطر خواهند شد زیرا کاملاً با شخصیت آن‌ها همخوانی دارد. رایحه‌های این عطر محبوب از زردآلو، آلوی سیاه، نارگیل، گل مریم، زنبق دره، یاسمین، رز، رزوود برزیلی، زیره سیاه، چوب صندل، بادام، وانیل و مشک تشکیل‌ شده‌اند.

عطر ماه بهمن


خانم‌های متولد بهمن شخصیتی کنجکاو و صادق دارند. عنصر وجودی بهمن‌ماهی‌ها آب است عطر پیشنهادی ما به خانم‌های متولد ماه بهمن عطر Burberry Brit Rhythm است.
خرید ادکلن زنانه بر اساس ماه تولد

عطر زنانه Burberry Brit Rhythm


با استشمام این عطر، موجی از لطافت و نشاط به اطرافیانتان منتقل می‌شود. عطر اورجینال زنانه Burberry Brit Rhythm رایحه‌ای گرم و شیرین داشته و از ترکیبات آن می‌توان اسطوخدوس، فلفل صورتی، بهارنارنج، ریشه زنبق زرد، شکوفه پرتقال، گل پتالیا، برگ توت سیاه، خس‌خس، مسک و نت‌های چوبی را نام برد.

عطر ماه اسفند


خانم‌های اسفندماهی شخصیتی گرم و قلبی مهربان دارند. عطری با رایحه گل‌ها می‌تواند عطری خوب برای این خانم‌های مهربان باشد. پیشنهاد ما به بانوان اسفندماهی عطر اورجینال و جذاب channel coco noir است.
خرید ادکلن زنانه بر اساس ماه تولد

عطر زنانه channel coco noir


عطر زنانه channel coco noir عطری جذاب، پرطرفدار، لوکس و مناسب خانم خوش‌سلیقه اسفندماهی است. نت‌های اولیه این عطر از ترنج و گریپ‌فروت تشکیل‌ شده است، نت‌های میانی عطر زنانه channel coco noir ترکیبی از یاسمن، شمعدانی، نرگس و رز است و از نت‌های پایانی این عطر منتخب بانوان اسفندماهی می‌توان به مشک، کندر، نعنا هندی، چوب صندل سفید، دانه تونکا و وانیل اشاره کرد.

خرید ادکلن زنانه اصل از بودیسه شاپ


برای خرید نمونه اورجینال هرکدام از ادکلن‌های بالا که تا اینجا نام بردیم، می‌توانید به سایت بودیسه‌شاپ مراجعه کنید. بودیسه شاپ یکی از بهترین فروشگاه‌های آنلاین ادکلن اورجینال در ایران است که علاوه‌بر ارائه کلی عطر و ادکلن های اورجینال اطلاعات جامع و کاملی در مورد انواع رایحه‌ها و برندها را در اختیارتان قرار می‌دهد. شما می‌توانید برای خرید انواع رایحه‌های عطر و ادکلن در برندهای مختلف به سایت بودیسه مراجعه کنید. با خرید اینترنتی از سایت‌ معتبری مانند بودیسه خیالتان راحت باشد که جنس اصل و باکیفیتی را خریداری می‌کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با بخش امور مشتریان بودیسه‌شاپ به شماره 02155161775 تماس بگیرید یا به آدرس boodiseshop.com مراجعه کنید.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها