عطر فرید، معتبر ترین و شناخته شده ترین مرکز فروش اسانس عطر های اورجینال و اصل می باشد و می توانید با اطمینان خاطر کامل محصولات مورد نظر خود را از طریق وب سایت این فروشگاه سفارش بدهید.
کد خبر: ۱۳۱۸۹۰۸
این روز ها تقریبا کاری باقی نمانده است که نتوانیم با استفاده از اینترنت و در فضای مجازی انجام بدهیم.

از خرید غذا و خورد خوراکمان گرفته تا پوشاک و وسایل و مایحتاج زندگی، اینترنت یک فضای گسترده با هزاران هزار امکانات و ویژگی های مختلف را در اختیار ما قرار داده است تا بتوانیم به راحتی زندگی کنیم.

خرید عطر و ادکلن نیز از این قضیه مستثنی نیست، و ما می توانیم به سادگی با یک جست و جوی ساده، بیش از 10 فروشگاه معتبر را در اختیار داشته باشیم و عطر مورد نظر خودمان را از آنها خریداری کنیم.

در این مقاله، عطر فرید که از جمله شناخته شده ترین فروشگاه های آفلاین و آنلاین عطر و اسانس عطر های اورجینال است، قصد دارد تا چند مورد از مزایایی که خرید آنلاین عطر می تواند برای ما داشته باشد را معرفی کند.

همچنین در ادامه، برخی از قدیمی ترین عطر ها در بازار عطر و ادکلن  را که هنوز هم طرفداران بسیاری دارند را در کنار شما عزیزان بررسی خواهد کرد تا در صورتی که قصد خرید آنها را دارید، بتوانید هوشمندانه تر و با اطلاعات بیش تری اقدام کنید.

برخی از مزایایی که خرید آنلاین عطر و ادکلن می تواند برای افراد داشته باشد شامل مواردی است که در ادامه مشاهده می کنید:

انتخاب آسان تر

یکی از قسمت های سخت انتخاب عطر مناسب هنگام خرید این است که باید تمامی عطر هایی می بینیم را برداشته و بو کنیم، که این کار بعد از چند دقیقه می تواند باعث اختلال در حس بویایی ما شود، و باعث شود تا ما نتوانیم بوی واقعی عطر ها را شناسایی کنیم؛ و اینجاست که در خرید خود دچار اشتباه می شویم.

بسیاری از مواقع پیش می آید که افراد بعد از گشتن طولانی مدت برای پیدا کردن عطر خود، سرانجام یکی را خریداری می کنند و زمانی که به خانه می رسند و از آن استفاده می کنند، بویی کاملا متفاوت از آنچه در فروشگاه به مشامشان رسید را حس می کنند، که این به دلیل همان اختلالی است که در حس بویایی ما به وجود می آید.

دریافت محصولات تستی

یکی از بزرگ ترین مشکلاتی که افراد با خرید اینترنت عطر و ادکلن دارند این است که نمی توانند محصولات مختلف را تست کنند. در واقع یکی از مزایایی که خرید حضوری عطر و ادکلن نیز می تواند داشته باشد این است که می توان در لحظه عطری که مد نظر است را تست نمود.

اما فروشگاه های معتبر آنلاین عطر و ادکلن این مشکل را نیز برطرف کرده اند. بسیاری از این فروشگاه ها به شما این قابلیت را می دهند تا محصولات تستی عطر های مختلف را با پرداخت کمترین هزینه در مکان مورد نظر خود دریافت نمایید، و با حوصله و در موقعیت های مناسب اقدام به تست کردن هرکدام از آنها کنید.

گستردگی محصولات

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که برخی از محصولات و عطر های مورد نظر خودتان را نتوانید به راحتی در فروشگاه های عطر و ادکلن پیدا کنید، این امر بخصوص برای پیدا کردن عطر های کمیاب بسیار رایج است.

دیگر مزیتی که خرید اینترنتی عطر می تواند داشته باشد این است که شما تنها با یک سرچ ساده و جست و جو کردن نام عطر کمیاب خودتان، می توانید تمامی فروشگاه های سراسر کشور که آن عطر در آنها موجود می باشد را پیدا کنید.

تخفیف های ویژه

یکی از رایج ترین کار هایی که فروشگاه های آنلاین معتبر مثل عطر فرید انجام می دهند، راه اندازی کمپین ها و جشنواره های مختلف در وب سایتشان است.

این جشنواره ها به معنای واقعی می تواند بهشت عاشقان عطر و ادکلن باشد، چرا که بسیاری از محصولاتی که توسط این فروشگاه ها به فروش می رسند شامل تخفیف هایی باور نکردنی خواهند بود.

این جشنواره ها بخصوص در اوایل هر فصل و عید ها و مراسم های مختلف بسیار رایج هستند و شما عزیزان می توانید محصولات مورد نظر خود را با 50 الی 70 درصد قیمت واقعی خود دریافت کنید.

ضمانت اصل بودن کالا

متاسفانه یکی از مشکلاتی که در زمینه عطر و ادکلن این روز ها به چشم می خورد، این است که برخی از محصولات مثل عطر کرید اونتوس یا دیور ساواج، به دلیل محبوبیت بسیار بالایی که دارند، نمونه های تقلبی از آنها به وفور در بازار عطر و ادکلن به چشم می خورد.

این نمونه های فیک و تقلبی این روز ها به حدی شبیه به نمونه های اورجینال و اصل هستند که حتی شاید بسیاری از افرادی که مدت طولانی با عطر و ادکلن های اصل سر و کار داشته اند و همیشه عطر های اورجینال خریده اند نیز نتوانند فیک بودن آن را تشخیص بدهند.

به این ترتیب دیگر نیازی نیست که نگران فیک بودن عطر خود باشیم، و می توانیم محصول خود را در سریع ترین زمان ممکن با کمترین هزینه و در محل مورد نظر خودمان دریافت نماییم.

کلاسیک ترین عطر های بازار عطر و ادکلن

بسیار خوشحالیم که توانستیم تا این قسمت از مقاله با شما همراه باشیم. تا به اینجای کار گفتیم که خرید آنلاین و غیر حضوری عطر ها و ادکلن ها می توانند چه مزایای زیادی برای خریداران داشته باشند.

در ادامه از شما همراهان گرامی دعوت می کنیم که با ما همراه باشید تا برخی از محبوب ترین عطر هایی این روز ها در بازار عطر و ادکلن توانسته اند فروش بسیار زیادی داشته باشند را در کنار همدیگر بررسی کنیم.

این عطر های محبوب و پرفروش در سطح بین المللی شامل مواردی می باشند که در ادامه می توانید مشاهده کنید:

* عطر پوران هوم سبز، قدیمی و با اصالت

اولین عطری که در این لیست به آن می پردازیم، عطری قدیمی و با اصالت است .

این عطر که در سال 1934 به بازار عطر و ادکلن ارائه شد، یکی از محبوب ترین عطر های تلخ مردانه و جذاب است که با رایحه ی ملایم خود، توانسته است برای بیش از 80 سال طرفداران خود را راضی نگه دارد.
 
 
خرید آنلاین عطر چه مزایایی دارد؟ (atrefarid)
 

- بررسی روایح و نت های عطر های محبوب 

عطر پوران هوم سبز برای بیش از 80 سال است که از پدربزرگان تا پدران ما دست به دست شده است و حتی امروزه نیز جزء عطر های محبوب به حساب می آید.

از جمله مهم ترین نکات و نقطه قوت های این عطر قدرت پخش بوی فوق العاده و ماندگاری بسیار بالایی که دارد، در کنار بو و رایحه ای اسرار آمیز و خاص می باشد که باعث شده از زمانی که وارد بازار عطر و ادکلن شد، تا به امروز افراد سرشناس بسیار زیادی آن را به عنوان عطر مورد علاقه ی خود انتخاب کنند.

در یک نگاه، می توان نت ها و رایحه های این عطر را به شکل زیر دسته بندی کرد:

نت اولیه : اسطوخودوس
نت میانی : وانیل
نت پایه : مشک

عطر فرید از جمله بزرگ ترین ارائه کنندگان و فروشندگان این عطر خاص و با اصالت در ایران می باشد و شما عزیزان می توانید جهت خرید اسانس عطر پوران هوم سبز همین حالا از طریق وب سایت این فروشگاه اقدام نمایید.

عطر کلاسیک بعدی که در این مقاله به آن می پردازیم یکی دیگر از عطر های قدیمی است که بعد از گذشت چندین دهه از زمان انتشار آن، هنوز هم طرفداران بسیار زیادی به خود اختصاص داده است.

عطر چارلی، یک عطر مردانه است که در سال 1974 توسط برند رولون، که یک برند آمریکایی است به بازار عطر و ادکلن عرضه شد، و توانست به محض معرفی خود، با بوی بسیار جذاب و اغوا کننده ای که داشت طرفداران بسیار زیادی را به خود اختصاص بدهد و به یکی از موفق ترین و پر فروش ترین محصولات برند رولون تبدیل شود.

این عطر در سل 1974 توانست جایزه فی فی (fifi) که یکی از معتبر ترین و با ارزش ترین جوایزی است که به عطر های خاص تعلق می گیرد را به دست بیاورد و باعث موفقیت هرچه بیش تر برند رولون شود.
 
 
خرید آنلاین عطر چه مزایایی دارد؟ (atrefarid)
 

- روایح و نت های عطر چارلی

این عطر جزء گروه های بویایی شرقی گل دار قرار می گیرد که دارای طبعی گرم می باشد، و به همین دلیل خرید اسانس عطر چارلی مردانه را بیش تر برای فصول سرد سال پیشنهاد می کنیم.

در نگاهی ساده می توان نت ها و رایحه های این عطر را به شکل زیر مشاهده کرد:

نت آغازی : گل رز ، یاسمن بزرگ گیا ، گل شمعدانی
نت میانی : خزه بلوط ، جوب صندل
نت پایانی : مشک

عطر کلاسیک بعدی در این لیست، عطری به نام آزارو پور هوم می باشد که در سال 1978 توانست در لیست محبوب ترین عطر های زمان خود قرار بگیرد، و هنوز هم طرفداران بی شماری در میان عطر های تلخ دارد.

عطر ادکلن ازارو پور هوم به هنر دست عطر ساز شناخته شده ی زمان خود یعنی جرارد آنتونی (Gerard Anthony) در سال 1978 خلق شد، و هنوز هم با رایحه ی گرم و تلخ، و در کنار ماندگاری و پخش بوی بالای خود یک عطر ایده آل برای میهمانی های شبانه می باشد.

ترکیبات کلی این عطر را می توانید در ادامه مشاهده نمایید:

رایحه اولیه : زیره ، اسطوخودوس ، مریم  گلی ، ریحان ، رازیانه ، ترنج ، لیمو  ، زنبق
رایحه میانی : چوب صندل ، سرو کوهی ، نعناع هندی ، خس خس ، سدر ، هل
رایحه پایه : چرم ، حبوبات تونکا ، کهربا ، مشک ، گلسنگ

* عطر آرامیس 900

عطر بعدی که در این لیست به آن می پردازیم، آرامیس ۹۰۰ از برند با تجربه و شناخته شده ی آرامیس می باشد که در سال ۱۹۷۳ توسط عطر ساز محبوب آن زمان یعنی برنارد چنت (bernard Chant) طراحی  و به بازار عطر و ادکلن عرضه گردید.

Aramis 900 عطری با بویی خاص و ماندگاری بسیار بالاست که با رایحه های چوبی خود، انتخابی ایده آل و مناسب برای مردان می باشد و از آنجایی که دارای طبعی گرم و تند است، ما خرید اسانس عطر آرامیس 900 را بیش تر برای فصل های سرد سال توصیه می کنیم.

تمام این روایح بی نظیر و تاثیر گذار توانسته اند عطری خاص، مردانه و جذاب را به وجود بیاورند که می تواند بهترین گزینه برای هدیه به مرد مورد نظر شما باشد.

رایحه اصلی: لیمو ترش، ترنج، روایح سبز، اقاقیای برزیلی و گشنیز
رایحه میانی: گل رز، ریشه زنبق، گل شمعدانی، گل برف، میخک صدپر و یاس
رایحه پایه: خزه درخت بلوط، صندل سفید، خس خس، مشک زباد، کهربا و نعناع هندی

آخرین عطر از لیست قدیمی ترین و کلاسیک ترین عطر های پرطرفدار دنیا، عطری از کمپانی شناخته شده و محبوب دیور می باشد که این روز ها شناخته شده ترین محصول آن دیور ساواج است.

این عطر خاص و تاثیر گذار توسط شخصی بنام  اولیویر پورج با استفاده از گل ها و گیاهان معطر مخصوص فصول سرد سال به بازار عطر و ادکلن معرفی شد، و از جمله مواد بکار رفته در ترکیب آن می توان به مریم گلی ، ترنج ، هل ، کاکائو و چرم اشاره کرد.

زمانی که اولین بار از این عطر روی پوست یا لباس خود می زنیم، بوی گیاه اسطوخودوس، مریم‌گلی و نارنج به مشاممان خواهد رسید که می تواند نشاط و طراوت بالایی را به ما و افرادی که در اطرافمان هستند منتقل کند.

بعد از گذشت مدتی، نت های میانی کم کم خودشان را نشان می دهند که متشکل از گل سوسن، عنبر، و کاکائو می باشد و استشمام آن می تواند باعث بالا رفتن هیجان و احساس امنیت در ما شود.

نت دوم طولانی ترین نت این عطر به شمار می رود، و بعد از آن  نت‌ پایانی که علف وتیور، گیاه جادویی پاتچولی و چرم رایحه های سازنده ی آن هستند ، جای نت‌ میانی را خواهد گرفت.
 
 
خرید آنلاین عطر چه مزایایی دارد؟ (atrefarid)
 

در یک نگاه کلی می توانیم رایحه های تشکیل دهنده این عطر را بصورت زیر دسته بندی کنیم:

رایحه اولیه: اسطوخودوس، ترنج، مریم گلی
رایحه میانی: عنبیه، عنبر، هل، کاکائو
رایحه پایه: نعناع هندی، چرم، خس خس

عطر فرید، معتبر ترین و شناخته شده ترین مرکز فروش اسانس عطر های اورجینال و اصل می باشد و می توانید با اطمینان خاطر کامل محصولات مورد نظر خود را از طریق وب سایت این فروشگاه سفارش بدهید.

محصولات عطر فرید با ضمانت صد درصدی اصل بودن کالا در کمترین زمان و بهترین قیمت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در آخر، ضمن تشکر از شما همراهان عزیز و گرامی، امیدواریم اطلاعاتی که در این مقاله برای شما نوشته شد، مورد پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم مطالب مفیدی در خصوص خرید عطر در اختیار شما قرار داده باشیم.

********************************

فروشگاه عطر فرید از سال 1380 فعالیت خود را ذر زمینه پخش و فروش اسانس عطر و دیگر محصولات شروع کرد

آدرس: تبریز انتهای بازار امیر(بازار طلا) فروشگاه عطر فرید

شماره تماس: 04135260172-09144077124

پست الکترونیک: AtreFarid@Gmail.com

********************************
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها