زمانی که فصل تابستان و هوای گرم به پایان می رسد، منتظر پاییز و قدم زدن بر روی برگ خشک درختان و تجربه دوباره خش خش آن ها در زیر پا هستیم. همانطور که هوا بارانی است و رو به سرد شدن می رود، نوع پوشش خود را تغییر می دهیم. همه افراد سعی می کنند از لباس های مناسب فصل پاییز و با ضخامتی بیشتر استفاده کنند. این قانون در مورد عطر ها نیز مصداق دارد. با تغییر فصل رایحه عطر و ادکلن ها نیز تغییر می کند.
کد خبر: ۱۳۳۶۱۸۲
 
بهترین عطر مردانه برای پاییز
 
کمپانی های مختلف عطر سازی در سراسر دنیا، از فرانسه و ایتالیا تا هلند و آمریکا، در سال های اخیر با تمام قدرت تلاش کرده اند که متفاوت ترین عطرهای شگفت انگیز  و ادکلن مردانه را روانه بازار کنند تا بتوانند نظر جامعه مخاطب خودشان را با هر سلیقه و تیپ شخصیتی جلب کنند. دسته بندی رایحه عطرها بر اساس فصل  یکی از همین تنوع های تولید محصول است. رایحه عطر و ادکلن هایی که مناسب فصل ساخته شده اند نت های مختلفی دارند.

به طور کلی این نت ها به سه دسته نت ابتدایی، نت میانی و نت پایانی تقسیم می شوند. رایحه هر کدام از این نت ها با رایحه قبلی کاملا متفاوت است و به خوبی حس خاص بودن را خلق می کند.

عطر مناسب هر فصل را چگونه بشناسیم؟

در هنگام خرید عطر و ادکلن علاوه بر خصوصیاتی که بایستی مد نظر گرفته شود. توجه به انتخاب عطری مناسب با فصل، نیز از موضوعات با اهمیت تلقی می شود. زیرا دمای هوای محیط بر روی ماندگاری و پخش بوی عطرها اثر فراوانی دارد. برای مثال هوای گرم رایحه عطر را تقویت می کند، در حالی که هوای سرد سرعت تبخیر عطر را پایین می آورد.

 این تقسیم بندی عطرها بر اساس فصل برای هر دو نوع عطر زنانه و مردانه وجود دارد. اگر برای شما مهم است که اطرافیان خود را با رایحه عطرتان تحت تاثیر قرار دهید بایستی عطر خود را به دقت و مطابق با فصلی که می خواهید استفاده نمایید انتخاب کنید. در ادامه به معرفی ویژگی عطرهای مردانه مناسب فصل ها می پردازیم:
 
بهترین عطر مردانه برای پاییز
عطرهای مناسب فصل بهار، رایحه شکفته شدن گل

فصل بهار فصل پاکی ، فصل زنده شدن درختان و باز شدن شکوفه ها است. با آب شدن برف ها از روی درختان و کوه هاف نهرها جان دوباره می گیرند. افسردگی و سرمای زمستان جای خود را به گرمای نور آفتاب می دهد. دمای هوا بالا می رود و شکوفه های زیبا طبیعت را بار دیگر نقاشی می کنند.

این رنگ آمیزی بهار روحیه انسان را سرشار از شادابی و نشاط می کند. می توان این حس خوب را با انتخاب رایحه ای مناسب تقویت کرد. رایحه هایی با سبک تازگی همچون نعنا، ریحان، یاسمن و بهار نارنج و از این قبیل گزینه های خوبی برای این فصل هستند. به طور کلی عطرهای با رایحه غالب گیاهان برای فصل بهار مناسب تر هستند.

بهترین عطر مردانه برای پاییز
تجربه عطرهایی خنک با رایحه های دلپذیر، برای تابستانی داغ و رنگارنگ

تابستان فصل میوه های رسیده، مسافرت و تعطیلات بلند مدت در آب و هوای گرم است. شاید تا به حال دقت نکرده باشید ولی عطرها در بخش ناخودآگاه مغز انسان از خود ردی متفاوت باقی می گذارند که می تواند یادآور لحظاتی خاص از زندگی باشد. رایحه عطرها همچون خاطراتی که در گذشته تجربه کرده ایم در ذهن نقش می بندند. برای مثال اگر شما به صورت اتفاقی عطری آشنا را استشمام کنید مغز تمام اتفاقات خوب یا بد آن موقعیت یا فرد خاصی را برای شما تداعی می کند.

 رایحه ای که برای این فصل انتخاب می کنید بهتر است خنک و شیرین باشد. عطرهای خنکی که رایحه ای از ترنج، گل رز، گل یاس، شکوه های پرتقال دارند مناسب گرمی تابستان هستند. پخش بوی نت این عطرها در فصل گرم عالی است و همچنین ماندگاری بالایی دارد.
 
بهترین عطر مردانه برای پاییز
فصل برگ ریزان پاییزی و قدم زدن زیر باران، با عطری از نت های گرم

افرادی که همواره به نوع پوشش و خوش تیپ بودن خود اهمیت می دهند با انتخاب عطری فوق العاده و خوش بو می توانند هارومونی استایل خود را تکمیل کنند. عطرهای پاییزی تنوع بسیار زیادی دارند که می توانند زیبایی این فصل را برای شما چندین برابر کنند. عطرهایی که در آن ها رایحه چوب به کار رفته است در فصل پاییز هم برای آقایان و هم خانم ها بهترین گزینه است. برای مثال ادکلن بلو شنل مردانه با رایحه های دل نشین چوب صندل، زنجبیل، نعناع هندی فلفل صورتی، گریپ فروت و دیگر مواد معطر، انتخاب جسورانه ای برای فصل پاییز است.

به طور کلی سعی کنید در این فصل عطرهایی با پایه کمی گرم را استفاده کنید، زیرا با پایین آمدن دمای هوا سرعت تبخیر ملکول های عطر کمتر می شود، که به ماندگاری و پخش بوی بیشتر کمک می کند. بهترین رایحه ها در این فصل عبارتند از : وانیل، دارچین، عود چوب، عنبر، چوب صندل و ادویه جات گرم.

بهترین عطر مردانه برای پاییز
عطری شگفت انگیز با رایحه ای قوی برای سرمای زمستان برفی

استفاه از عطرهایی که مناسب فصل زمستان هستند در فصول گرم نتیجه مشابهی ندارند. زمانی که عطر در تماس با گرمای پوست بدن قرار می گیرد رایحه ها شدت بیشتری پیدا می کنند، از این رو برای فصل های گرم گزینه خوبی نیستند. عطرهای زمستانی جزء پرطرفدارترین و خوش بو ترین عطرها محسوب می شوند. یک عطر خوب زمستانی رایحه ای با گرمای ملایم دارد که علاوه بر ایجاد حس آرامش و اطمینان خاطر، حس گرم شدن را نیز منتقل می کند.

این نوع از رایحه ها برای طولانی مدت بوی بسیار مطبوع و خوشایندی دارند که شما را در بین دوستان وآشنایان خاص می کند. مثلا ادکلن ساواج دیور با رایحه تند و گرما بخش فلفل سیچوان، عطر نارنج و عنبر انرژی زیادی را به شما و افرادی که در اطرافتان حضور دارند منتقل می کند. بوی شیرین نارنج شادی و نشاط را با خود به ارمغان می آورد. برای فصل زمستان رایحه عطر باید به شکلی انتخاب شود که کمبود رنگ در طبیعت و کم شدن فعالیت را برای شما جبران کند. نت های  وانیل، دارچین، فلفل و عنبر گزینه های خوبی برای این فصل هستند.

بهترین عطر مردانه برای پاییز
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها