ابلاغ نرخ حمل محصولات کشاورزی جنوب استان کرمان

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان  از ابلاغ نرخ حمل محصولات کشاورزی جنوب استان کرمان خبرداد. 
کد خبر: ۱۳۵۲۰۰۳
به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛مجتبی محمودی افزود:بعد ازدرخوا ست انجمن رانندگان منطقه جهت افزایش کرایه حمل با توجه به افزایش هزینه های مترتب بر این صنعت،موضوع در دستور کار این اداره کل قرار گرفت و با  توجه به اینکه نرخ کرایه بر حسب تن کیلومتر در سال جاری نسبت به سال گذشته دارای افزایش۳۰ درصدی بوده است و به همین نسبت نرخ عرف حمل محصولات کشاورزی سال گذشته بر اساس توافق به عمل آمده مابین شرکت‌های حمل و نقل و انجمن رانندگان با افزایش ۳۰ درصدی نسبت به سال گذشته تعیین و ابلاغ شد.

وی افزود:با توجه به اینکه بر اساس مصوبات شورای عالی ترابری کشور تعیین نرخ کرایه توافقی می‌باشد،نرخ اعلامی به عنوان نرخ عرف بوده و چنانچه صاحبین کالا قصد پرداخت کرایه بیشتر از مبلغ اعلام شده را داشته باشند،باعنایت به اینکه ملاک نظارت تیم های کنترلی این اداره کل نرخ های اعلامی می باشد،می توانند با عقد قرارداد و تسلیم رضایتنامه به شرکت‌ها اقدام نمایند.

 وی بیان کرد:بعد از ابلاغ نرخ ها،با تشکیل تیم‌های نظارتی توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان نظارت کافی بر شرکت‌های حمل و نقل صورت خواهد گرفت و با تخلفات احتمالی برخورد قاطع صورت خواهد پذیرفت.

وی افزود:در حال حاضر روزانه بیش از ۶۰۰ دستگاه ناوگان باری برای حمل حاصل دسترنج کشاورزان وارد جنوب استان کرمان می شوند. 

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان ضمن تشکر از زحمات رانندگان اعلام کرد:در صورت داشتن هر گونه سوال و بروز  مشکل می توانند به صورت ۲۴ ساعته با شماره ١۴١ مرکز مدیریت اطاعات راه ها و حمل و نقل این اداره کل  تماس بگیرند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها