در ادامه سقر های استانی

سفر قریب الوقوع رئیس جمهوری و هیئت دولت به شهرکرد بام ایران

رئیس جمهور و هیئت دولت در ادامه سفرهای استانی در اولین سفر به شهرکرد مرکز استان چهار محال و بختیاری رهسپار خواهند شد.
کد خبر: ۱۳۵۰۴۹۶

به گزارش جام جم آنلاین – چهار محال و بختیاری، به گفته یک منابع آگاه در نهاد ریاست جمهوری،سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری و هیئت دولت بعد از چند سفر متعدد به استان های سراسر کشور و در راستای نظارت دقیق و میدانی در اولین سفر بعدی به شهرکرد بام ایران حاضر خواهند شد و مسائل و موضوعات سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی را از نزدیک مشاهده و راه کارهای این موارد را مورد بررسی قرار خواهند داد.

سفر به شهرکرد بام ایران پس از انتصاب اولین استاندار در دولت سیزدهم

اینک و پس از گذشت 4 ماه از شکل گیری دولت سیزدهم و معرفی و انتصاب اکثر استانداران و با معرفی غلامعلی حیدری سودجانی بعنوان اولین استاندار دولت سیزدهم و بیست و سومین استاندار پس از انقلاب مردم و مسئولان منتظر سفر ریاست جمهوری و هیئت دولت به استان چهار محال هستند.

بالاترین نرخ بیکاری در استان چهار محال و بختیاری در سطح کشور

چهار محال و بختیاری با 10 شهرستان و جمعیتی بالغ بر یک میلیون نفر بالاترین نرخ بیکاری را در کل کشور به خود اختصاص داده که امیسد است با سفر رئیس دولت سزدهم مسائل و مشکلات استان که مهمترین آنها بیکاری، بی آبی و اشتغال جوانان است در اولویت های این دولت قرار گرفته و مردم استان رائحه خوش خدمت و خدمتگزاری را به خوبی درک نموده و استشمام نمایند.

شایان ذکر است آخرین سفر سید ابراهیم رئیسی به شهرکرد مرکز چهار محال مربوط به مرداد ماه سال گذشته می باشد که در کسوت ریاست قوه قضائیه سفری یک روزه به شهرکرد و روستای نمونه ایثارگری شیخ شبان در 44 کیلومتری مرکز استان قرار دارد.

گفتنی است اهم برنامه های رئیس جمهور در این سفر بازدید از 3 کارخانه در شهرستان های مختلف استان، دیدار با جمع محدودی از مردم ، خانواده معظم شهداء و نخبگان، شرکت در جلسه شورای اداری استان و پایان بخش سفر شرکت در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران و فعالان رسانه ای می باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها