مدیر‌عامل شرکت گاز استان ایلام:

مصرف گاز در دوایر دولتی ایلام کنترل می‌شود

برگزاری مسابقات "بهار در بهار " قرآن کریم در شرکت گاز استان ایلام

رئیس روابط عمومی و مسئول دارالقرآن شرکت گاز استان ایلام از برگزاری سیزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم و نهج البلاغه "بهار در بهار" ویژه کارکنان و همسران کارکنان و بیست و سومین دوره ویژه فرزندان کارکنان این شرکت در محل نمازخانه شرکت گاز استان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۵۰۳۵۶

به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛  اردشیر چشمه چاهی با بیان اینکه در مجموع ۴۳ نفر در زمینه مفاهیم نهج‌البلاغه، مفاهیم قرآن، حفظ عمومی و قرائت ترتیل و تحقیق در این مسابقات شرکت کردند، افزود: ۲۶ نفر از کارکنان، ۸ نفر از همسران کارکنان و ۹ نفر از فرزندان کارکنان در این مسابقات حضور داشتند.
 
وی با بیان اینکه در زمینه مفاهیم نهج‌البلاغه ۱۳ نفر شرکت کرده‌اند، اظهار داشت: از این تعداد ۸ نفر از کارکنان، ۴ نفر از همسران کارکنان و یک نفر از فرزندان کارکنان در رده های مختلف به رقابت پرداختند.
 
رئیس روابط عمومی و مسئول دارالقرآن شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه در زمینه مفاهیم قرآنی نیز در مجموع ۲۰ نفر شرکت کرده‌اند، تصریح کرد: از این تعداد ۱۶ نفر از کارکنان، ۳ نفر از همسران کارکنان و یک نفر از فرزندان کارکنان در رده‌های مختلف مسابقه شرکت کردند.
 
چشمه چاهی خاطرنشان کرد: در زمینه حفظ عمومی ۵ نفر از فرزندان کارکنان و در رشته قرائت ترتیل و تحقیق نیز ۵ نفر از کارکنان، همسران و فرزندان کارکنان مشارکت داشتند.
 
رئیس روابط عمومی و مسئول دارالقرآن شرکت گاز استان ایلام با بیان اینکه نفرات برتر در ۵ رشته به مسابقات سراسری شرکت ملّی گاز ایران راه خواهند یافت، گفت: این مسابقات با حضور داوران ممتاز استانی و ناظر اعزامی مسابقات از شرکت ملّی گاز ایران برگزار گردید.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها