سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کرمان خبرداد:

نظارت بر کنترل قیمت‌ها در بازار ادامه دارد

استاندار کرمان گفت:برای اینکه سازمان صمت و جهاد کشاورزی نقش خود را بخوبی ایفا کنند باید تنظیم بازار یکپارچه و بصورت شمال و جنوبی دیده شود و گزارشات بصورت تجمیعی صورت گیرد.
استاندار کرمان گفت:برای اینکه سازمان صمت و جهاد کشاورزی نقش خود را بخوبی ایفا کنند باید تنظیم بازار یکپارچه و بصورت شمال و جنوبی دیده شود و گزارشات بصورت تجمیعی صورت گیرد.
کد خبر: ۱۳۵۰۳۴۴
تنظیم بازار در استان کرمان باید بصورت یکپارچه باشدبه گزارش جام جم آنلاین کرمان؛یازدهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان در سال جاری به ریاست علی زینی‌وند،استاندار کرمان و با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری و اعضای این کارگروه در سالن شهید مرتضوی استانداری کرمان برگزار شد.
 
علی زینی وند،استاندار کرمان در این جلسه با بیان اینکه مصوبات ستاد تنظیم بازار مربوط به کل استان است تاکید کرد:انتظار داریم برآوردی از میزان مصرف کالاهای اساسی استان داشته باشیم،ضمن آنکه محل تامین آنها را باید هر سازمانی در حوزه خودش جمع بندی و بصورت برآوردی به کارگروه اعلام شود.

استاندار کرمان،گفت:برای اینکه سازمان صمت و جهاد کشاورزی نقش خود را بخوبی ایفا کنند باید تنظیم بازار یکپارچه و بصورت شمال و جنوبی دیده شود و گزارشات بصورت تجمیعی صورت گیرد.

زینی وند،ضمن تشکر از همکاری های بسیج در تنظیم بازار مرغ اظهار کرد:بسیج پتانسیل خوبی دارد که باید از آن بهره برد ضمن آنکه انتظار می رود برای بازرسین بسیج حق الزحمه ای در نظر گرفته شود هرچند بسیج همواره بدون هیچ چشم‌داشتی در همه زمینه ها کمک کرده است.

استاندار کرمان با تاکید بر اینکه وظیفه ستاد تنظیم بازار بر تنظیم قیمت هاست اظهار داشت:با تشکیل جلساتی با فرمانداران و ائمه جمعه و اعضای اصلی ستاد تنظیم بازار می‌توان هماهنگی بهتری در برآورد میزان مصرف به لحاظ قیمتها و میانگین مصرف داشت.

زینی وند،با تاکید بر این موضوع که باید کالاهای استراتژیک و خوراکی به وفور‌ در بازار وجود داشته باشد،گفت:هر چقدر بیشتر بتوانیم بروی سامانه تجارت تاکید کرده و این سامانه را تقویت کنیم، کارها راحت تر و فرایند نظارت تقویت خواهد شد.

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛در این جلسه مصوب شد که قیمت دام زنده با هر کیلویی۳۰هزار تومان درب کشتارگاه از عشایر خریداری شود.

همچنین در این جلسه قیمت گوشت گرم درب کشتارگاه ۶۵ هزار تومان و با اضافه کردن ۵ درصد سود،قیمت برای مصرف کننده ۶۹ هزار تومان اعلام شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها