رونمایی از دومین خودرو آتش نشانی در نیروگاه بندرعباس

سرپرست معا ونت مهندسی و برنامه ریزی نیروگاه بندرعباس از اتمام بازسازی دومین خودروی آتش نشانی و بهره برداری آن خبر داد.
سرپرست معا ونت مهندسی و برنامه ریزی نیروگاه بندرعباس از اتمام بازسازی دومین خودروی آتش نشانی و بهره برداری آن خبر داد.
کد خبر: ۱۳۴۹۴۲۹


به گزارش جام جم آنلاین هرمزگان،سرپرست معا ونت مهندسی و برنامه ریزی نیروگاه بندرعباس از اتمام بازسازی دومین خودروی آتش نشانی و بهره برداری آن خبر داد.


به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت برق هرمزگانمحمدعقیل عامری بیان کرد: با توجه به اهمیت موضوع بازدارندگی و پیشگیری حوادث در قبل از وقوع و همچنین اهمیت موارد پدافندی در نگاهداری زیر ساخت های کشور دومین دستگاه خودرو آتش نشانی مستقر در پایگاه ایمنی نیروگاه بندرعباس به ارزش 1/5 میلیارد تومان بصورت کامل بازسازی و بهسازی و در اختیار آتش نشانی قرار گرفت.


عامری افزود: ماشین های آتش نشانی مهمترین ابزار کار هر ایستگاه آتش نشانی می باشد. بدون شک مهمترین تجهیزات و ابزارآلات و همینطور پرسنل آتش نشانی نیاز به خودرویی جهت حمل ایمن تجهیزات دارد. بهمین منظور جهت تسریع در اعزام به موقع و آمادگی صد درصدی اکیپ آتش نشانی یکی دیگر از  کامیون های آتش نشانی نیروگاه جهت تعمیر و بازسازی به استان البزر ارسال و پس از اتمام تعمیرات و بازسازی به نیروگاه برگردانده آماده بهره برداری می باشد.


محمد عقیل عامری در پایان  شرح اقدامات انجام شده را تشریح کرد: 


1-تعویض کامل اتاق و کابین.2- تعویض مخازن آب و فوم.3- بازسازی و جانمایی جدید مانیتور.4- تعویض مسیر خروجی از پمپ به مخزن جهت فشار خروجی فشار خروجی بیشتر5- نصب هوزریل برقی 6- تعویض صندلی ها با جانمایی کپسول تنفسی داخل صندلی 7- تعمیر پمپ آب8- تعبیه تابلو با نشان دهنده فشار خروجی آب و فوم9- ساخت محل و کپسول اطفای حریق و کپسول اهی اکسیژن 10- ساخت جانمایی لوازم اطفای حریق 11- تعویض دیسک و صفحه 12 – تعویض دینام 13- تعویض یاتاقان.


لازم به ذکر است این کامیون می تواند در مواقع ضروری و در زمان وقوع حادثه به دیگر صنایع غرب بندرعباس نیز امدادرسانی نماید.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها