مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر خبر داد ؛

کسب عنوان دوم رشد و ارتقا عملکرد شرکت های آب و فاضلاب در سطح کشور

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی:

اقدامات شرکت آب وفاضلاب استان بوشهر جهادی است

دکتر جمیری نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس از روند اجرایی سه پروژه خط انتقال آبرسانى مناطق شمالى شهر بوشهر، ۱۷کیلومترخط انتقال آب‌شیرین کن ۱ و همچنین تأسیسات آب‌شیربن کن در حال بهره بردارى ۲۲ هزار و ۵۰۰ هزار متر مکعبى و آب‌شیرین کن ۱۷ هزار متر مکعبی در حال احداث شهر بوشهر بازدید کرد.
کد خبر: ۱۳۴۸۹۶۴

 


به گزارش جام جم آنلاین بوشهر،دکتر جمیری نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس از روند اجرایی سه پروژه خط انتقال آبرسانى مناطق شمالى شهر بوشهر، ۱۷کیلومترخط انتقال آب‌شیرین کن ۱ و همچنین تأسیسات آب‌شیربن کن در حال بهره بردارى ۲۲ هزار و ۵۰۰ هزار متر مکعبى و آب‌شیرین کن ۱۷ هزار متر مکعبی در حال احداث شهر بوشهر بازدید کرد.
نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس در این بازدید از خدمات شرکت آب و فاضلاب استان قدردانی کرد و گفت: اقدامات شرکت آب وفاضلاب استان بوشهر در اجرا طرح‌های آبرسانی واقعا جهادی است.
عبدالکریم جمیری یکی از ظرفیت‌های مهم تأمین آب شرب را خلیج‌فارس دانست و اظهار داشت: در این راستا طرح‌های مهمی در حال اجرا است.
عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر با قدردانی از تلاش شرکت آب و فاضلاب در خدمات‌رسانی مطلوب به مردم در حوزه آبرسانی خاطر نشان کرد: ۲ پروژه آب‌شیرین‌کن به ظرفیت ۵۲ هزار مترمکعب در کنار ساحل خلیج‌فارس بوشهر در حال اجرا است که با تکمیل آنها یکی از مشکلات مهم مردم برطرف می‌شود.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها