مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان :

نسل جوان با دیدن تصاویر دوران جنگ به ایثار شهدا آنان پی میبرد

مادر شهید تازه شناسایی شده در رودسر:

هر روز و هر هفته در انتظار بازگشت پسرم بودم | همواره از ما می خواست برای شهادتش گریه نکنیم

مادر شهید تازه شناسایی شده در رودسر گفت: زمانی که پسرم به جبهه رفت هر روز و هر هفته و هر ماه در انتظار بازگشت او بودم، اما هرگز ناامید نشدم می دانستم روزی بر می گردد.
کد خبر: ۱۳۴۸۸۱۳

به گزارش جام جم آنلاین گیلان،مادر شهید تازه شناسایی شده در رودسر گفت: زمانی که پسرم به جبهه رفت هر روز و هر هفته و هر ماه در انتظار بازگشت او بودم، اما هرگز ناامید نشدم می دانستم روزی بر می گردد.

خانواده شهید مهدی سلطانی قمبوانی که به تازگی و از طریق آزمایش DNA هویت او مشخص شده، میهمان شهرستان رودسر هستند.

هویت این شهید والامقام که در سال ۱۳۹۲ در پارک شهید انصاری چابکسر به خاک سپرده شده، به تازگی و از طریق آزمایش DNA شناسایی شده است.

گوهر حسینی، مادر شهید مهدی سلطانی، با اشاره به ۳۵ سال چشم انتظاری خود، اظهار کرد: زمانی که پسرم به جبهه رفت هر روز و هر هفته و هر ماه در انتظار بازگشت او بودم، اما هرگز ناامید نشدم می دانستم روزی بر می گردد.

وی با بیان اینکه فرزند شهیدم با خواست و به دلخواه خود به جبهه رفت، افزود: شهید عاشق امام حسین(ع) بود و خود را فدایی حضرت علی اکبر(ع) می دانست و سرانجام در عملیات کربلای ۴ به شهادت رسید.

مادر شهید سلطانی، دفاع از اسلام و انقلاب را هدف این شهید از رفتن به جبهه دانست و اضافه کرد: همواره از ما می خواست برای شهادتش گریه نکنیم، زیرا به راه خود ایمان داشت.

حسینی، با بیان اینکه دشمنان اسلام و انقلاب هرگز نمی توانند در مقابل خون پاک شهدا کاری از پیش ببرند، خاطرنشان کرد: تنها حاجتم بازگشت فرزندم بود و اکنون این چشم انتظاری پایان یافت.

وی با اشاره به عشق و ارادت خون نسبت به معصومین(ع)، یادآور شد: ما هم راه پسر شهیدم را ادامه خواهیم داد و فدای اسلام و قرآن هستیم و دوست دارم رهبر انقلاب را ملاقات کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها