مریم جهان‌نجاتی:

برای رسیدن به جام آسیا دیدار سختی با امان کلاب داریم

تیم فوتبال زنان شهرداری سیرجان نماینده‌ی کشورمان در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا، شنبه ۲۲ آبان، در آخرین دیدار خود، مقابل امان کلاب اردن، به میدان می‌رود و در صورت تساوی یا پیروزی، قهرمان آسیا خواهد شد.
کد خبر: ۱۳۴۷۱۹۵

به گزارش جام جم آنلاین، مریم جهان‌نجاتی در نشست خبری پیش از این دیدار گفت: به لطف خدا، دو بازی سخت را با پیروزی پشت سر گذاشتیم. برای بازی بعد هم امیدواریم. با تلاش فیزیو‌تزاپ تیم مصدومین ما در شرایط بهتری قرار دارند و تمام تمرکز تیم برای بازی اردن است.

وی با اشاره به نقش موثر زهرا علیزاده در این تیم و مصدومیت او افزود: علیزاده در بازی با بنیادکار، با یک گل و یک پاس گل به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد و در دیدار با کرالای هند هم تأثیرگذار بود، اما نیمه دوم مصدوم و راهی بیمارستان شد و گرچه خوشبختانه در حال حاضر به جمع ما بازگشته اما به دیدار روز شنبه نمی‌رسد.

سرمربی سیرجان با ارزیابی حریف نهایی عنوان کرد: باشگاه امان از چند لژیونر تراز مراکشی بهره می‌برد و همچنین با بهره‌گیری از شرایط ایده‌آل میزبانی، مطمئنا بازی با آن‌ها یکی از سخت‌ترین بازی‌های گروه ما خواهد شد. به هر حال ما هدف‌مان کسب بهترین نتیجه از این دیدار است و تلاش خود را مانند دو دیدار قبل خواهیم کرد. جام باشگاه‌های آسیا آوردگاه بزرگی برای تیم ما بود و برای حضور در این میدان راه سخت و پرمشقتی را طی کرده‌ایم. امیدوارم در پایان این مسیر با نتیجه‌ی مطلوب به جام قهرمانی این مسابقات برسیم.

شاگردان مریم جهان‌نجاتی که تاکنون از دو دیدار خود در این رقابت‌ها، ۶ امتیاز کسب کرده‌اند و فردا ساعت ٢٠:٣٠، به مصاف امان کلاب، میزبان این رقابت‌ها می‌روند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها