راهداران کردستانی آماده جدال با زمستان شدند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: طرح زمستانه راهداری از 15 آبان آغاز شده و تا 15 فروردین ماه سال آینده نیز ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۱۳۴۶۶۱۳
به گزارش جام جم آنلاین کردستان، محمدراشد مدرس گرجی صبح امروز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اعلام این خبر،اظهار کرد: طرح راهداری زمستانی جاده‌ای استان با حضور نیرو‌های راهداری و به کارگیری تجهیزات و ماشین‌آلات سبک و سنگین در 10 شهرستان استان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه اقدامات لازم در زمینه تجهیز و آماده‌سازی راهدارخانه‌ها و سیستم گرمایشی انجام شده است، افزود: بروزرسانی تجهیزات و دپوی نمک و شن مورد نیاز در راهدارخانه‌ها برای اجرای طرح زمستانه راهداری انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان بیان کرد: هر چند که تمامی راهدارخانه ها و عوامل راهداری برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران برون شهری آماده است اما نیاز است مسافران نیز در هنگام سفر از تجهیزات ایمنی لازم برای عبور از برف و یخبندان های احتمالی در راه های مواصلاتی برخوردار باشند.

مدرس گرجی یادآور شد: رانندگان وسایل نقلیه حتما قبل از حرکت باید وسایل گرمایشی، برف پاک کن و لاستیک های خود را چک کرده و به اندازه نیاز نیز مواد خوراکی همراه داشته باشند تا در مواقع ضرور بتوانند از آن استفاده کنند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها