مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کردستان گفت: همزمان با سفر رییس جمهور به کردستان سه هزار میلیارد ریال پروژه در حوزه راه در استان افتتاح و به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۱۳۷۲۴۷۱

 کردستان-جام جم آنلاین- محمد راشد مدرس گرجی ظهر امروز پنجشنبه در جمع خبرنگاران در سنندج اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های راه همواره از مطالبات مردم کردستان بوده و در این راستا پروژه‌های متعدد در سطح راه‌های مواصلاتی و راه‌های روستایی استان در حال اجرا است.

وی افزود: شاخص راه روستایی آسفالت در استان بسیار پایین‌تر از میانگین کشوری است و همین امر موجب شده است که موضوع آسفالت راه‌های روستایی به یک مطالبه عمومی تبدیل شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان با بیان اینکه با برنامه ریزی انجام شده در 2 سال پیش رو بیش از 350 کیلومتر راه روستایی در استان آسفالت می‌شود، گفت: همزمان  با سفر رییس جمهور به کردستان 3 هزار میلیارد ریال پروژه در حوزه راه در استان افتتاح خواهد شد.

وی ساخت راه روستایی به طول 94 کیلومتر، روکش آسفالت راه‌های اصلی فرعی و روستایی به طول 95 کیلومتر، اصلاح هشت نقطه پر تصادف، ایجاد روشنایی طولی به طول 4.5 کیلومتر و 2 باب آشیانه ماشین‌آلات را از پروژه‌های قابل افتتاح در سفر رییس جمهور به استان اعلام کرد.

مدرس گرجی یادآور شد: در این سفر همچنین عملیات اجرایی 370 کیلومتر راه روستایی با اعتباری بیش از 11 هزار میلیارد ریال شروع خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها