رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمانشاه؛

فوت ۵ کرمانشاهی دیگر طی شبانه روز گذشته/18 بیمار حالشان بد است

رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمانشاه؛

فوت ۵ کرمانشاهی دیگر طی شبانه روز گذشته/۲۰ بیمار حالشان بد است

فوت ۵ کرمانشاهی دیگر طی شبانه روز گذشته/۲۰ بیمار حالشان بد است
«مهدی محمدی» افزود: در شبانه‌روز ۴۹ بیمار مثبت بستری و ۱۲۷ بیمار مثبت سرپایی مبتلا به کرونا در سطح استان شناسایی شدند.
کد خبر: ۱۳۴۶۴۷۲

به گزارش جام جم آنلاین کرمانشاه؛ رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمانشاه با اشاره به اینکه در شبانه‌روز گذشته  ۵ نفر دیگر بر اثر ابتلای قطعی به کرونا فوت کردند، گفت:مجموع جان‌باختگان در این استان از ابتدای شیوع کرونا تاکنون به ۲۸۱۶ نفر رسیده است.

وی اظهار داشت: هم‌اکنون ۵۳۳ بیمار کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری هستند.

رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمانشاه اضافه کرد: از این تعداد، ۱۳۵ نفردر بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده‌اند و حال ۲۰ نفر هم وخیم است.

وی یادآور شد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۲۸ نفر در مراکز درمانی استان با علایم بیماری کرونا بستری  و ۱۳۶ نفر هم پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات

نیازمندی ها