معرفی سررسید گاموت و سفارش سالنامه و سررسید در سایت گاموت پرینت

برای انجام کارهای روزمره و برنامه ریزی برای آینده, همه افراد جامعه به زمان توجه نشان می‌دهند. از برنامه ریزی ساده برای امور جاری روز گرفته, تا هماهنگی مناسبت‌های پر اهمیت کاری, همه و همه نیازمند برنامه ریزی دقیق و توجه به عامل مهم زمان می‌باشند.
کد خبر: ۱۳۴۶۲۸۰
یکی از انگیزه‌های تولید و چاپ انواع مختلف سالنامه و سررسید نیز همین اهمیت کنترل زمان است. افراد مختلف جامعه با توجه به سبک زندگی فردی یا شغلی خود برای سفارش سر رسید اقدام می‌کنند, به عنوان نمونه ممکن است, استفاده از تقویم رومیزی برای پرسنل اداری مطلوبیت بیشتری از سررسید قطع خشتی یا وزیری داشته باشد. عامل مهم دیگری که در هنگام خرید سر رسید برای استفاده کنندگان اهمیت دارد, قیمت سر رسید است که علاوه بر کیفیت, عامل مهمی در هنگام سفارش سر رسید تبلیغاتی محسوب می‌گردد. سفارش دهندگان تقویم اعم از فردی یا سازمانی, می‌کوشند تا سررسید مورد نیاز خود را برای سال آینده, قبل از نزدیک شدن به روزهای پایانی سال سفارش دهند. بنابراین در صورتی که قصد خرید سر رسید 1401 را دارید از هم اکنون دست به کار شوید .
 

یادداشت روزانه

استفاده کنندگان سررسید

 

الف – صاحبان کسب و کار

از نگاه یک کارفرما, چه صاحب یک کسب و کار فردی باشید, چه سازمانی, هدیه دادن سالنامه به دوستان, مشتریان, صاحبان صنایع, کارکنان سازمان‌های طرف قرارداد و یا ارگان‌هایی که به طور روزانه با آن‌ها در ارتباط هستید, اقدامی جذاب و با اهمیت به حساب می‌آید. با این کار شما خواهید توانست, با طراحی و درج تصاویر و متون تبلیغاتی خود, یک سالنامه زیبا و ارزشمند حاوی اهداف و برنامه‌های سازمانی خود را به دیگران ارائه دهید. در شرکت‌های بزرگ اهداء سررسید تبلیغاتی با اندازه‌ها و اشکال گوناگون, بسیار رایج و متداول است. این سازمان‌ها با تقدیم سالنامه‌های قطع, رقعی, وزیری, اروپایی, جیبی, پالتویی, خشتی و رحلی به ذینفعان خود, علاوه بر تبلیغ کالاها و خدمات خود, به تحکیم روابط دوستانه فردی و سازمانی خود اقدام می‌نمایند. ارتباط دو سویه شرکت‌های کارفرما و سازمان‌های پیمانکاری طرف قرارداد باعث می‌شود تا آنان با درج اطلاعات و تصاویر تبلیغاتی خود به ترویج و معرفی یکدیگر به صورت مستقیم یا غیر مستقیم بپردازند. آن‌ها معمولا با سفارش سر رسید در زمان مناسب, برای سال آینده خود برنامه ریزی می‌نمایند.     
 


استفاده از سررسید در برنامه ریزی
 


ب- مدیران و کارکنان سازمان‌ها

در کنار صاحبان کسب و کار, مدیران و پرسنل شاغل در سازمان‌ها, نیز از داشتن تقویم رومیزی و سالنامه‌های گوناگون دیگر بهره برده و از هدیه دادن آن به دیگران لذت می‌برند. مدیران برای حضور در جلسات و ثبت و ضبط یادداشت‌های روزانه, از سررسید با قطع رقعی, وزیری و اروپایی استفاده می‌کنند. علاوه بر استفاده شخصی از سررسید, آن‌ها با هماهنگی واحدهای روابط عمومی یا بخش بازاریابی اقدام به سفارش سر رسید نموده و با ارسال و اهداء آن به افراد و سازمان‌هایی که ارتباط کاری یا دوستی دارند, ارتباط روان‌تر و موثرتری را برای سازمان خود رقم می‌زنند. آن‌ها چند ماه قبل از پایان سال به این کار مبادرت می‌کنند به عنوان نمونه از اوایل سال 1400 برای سفارش سررسید 1401 , هماهنگی‌های لازم را انجام می‌دهند. کارکنان رده‌های میانی و پایین‌تر نیز داشتن تقویم رومیزی با برند سازمان را امری مطلوب برای خود می‌دانند. به علاوه در مراجعات سازمانی علاوه بر استفاده روزانه از سالنامه, آن‌ها با همراه داشتن سررسید تبلیغاتی شرکت, می‌توانند در معرفی شرکت و گشودن باب آشنایی با دیگران موثرتر ظاهر شوند.      
 


استفاده از سررسید در برنامه ریزی


ج- سایر کاربران

علاوه بر استفاده تبلیغاتی از سالنامه , خرید سر رسید برای همه افراد جامعه حائز اهمیت است. مردم در همه اقشار و طبقات جامعه, به داشتن سررسید در منزل و محل کار خود اهمیت می‌دهند. سفارش سر رسید از سوی آن‌ها برای اطلاع از زمان و دانستن مناسبت‌های روزانه صورت می‌گیرد. برنامه ریزی و هماهنگی با دوستان و سایر اعضای خانواده بدون داشتن سررسید میسر نمی‌گردد. اگرچه امروزه اپلیکیشن‌های گوناگونی برای نصب روی تلفن همراه یا رایانه وجود دارد, همه ما در هنگام برنامه ریزی دو یا چند نفره علاقه مند هستیم که صفحه کاغذی یا مقوایی تقویم رومیزی یا سالنامه را ببینیم, لمس کنیم و با استفاده از مداد یا خودکار, بر روی روزهای هفته علامت گذاری نماییم! این کار لذت هماهنگی را دوچندان می‌کند و درک و احساس روزهای هفته و فاصله زمانی آن تا امروز را برای ما ملموس‌تر می‌نماید. سالنامه‌های با قطع بزرگتر, با دارا بودن صفحات سفید ساده و خالی, مکان مناسبی برای نوشتن مطالب مرتبط با هر روز خواهد بود. دانش آموزان و دانشجویان از این امکان بهره می‌گیرند و یادداشت‌های با اهمیت هر روز را با تفکیک روزانه در زیر سربرگ هر روز یادداشت می‌کنند. به علاوه در طراحی برخی از انواع سالنامه, از صفحات مشبک با خانه‌های مربعی شکل و حتی شش ضلعی استفاده شده است که کار نت برداری و تصویر سازی دروس هنری, رسم نمودارها و جداول و حتی اشکال و فرمول‌های شیمی را تسهیل می‌نماید.   
 

  
ویژگی‌های با اهمیت سررسید


1- قطع سررسید

امروزه تنوع اندازه و قطع سالنامه , به قدری زیاد است که می‌توان آن را بی‌شمار در نظر گرفت, اما رایج‌ترین اندازه‌هایی که در طراحی سررسید تبلیغاتی کاربرد دارد, قطع رحلی, قطع رقعی, قطع وزیری , سالنامه اروپایی قطع خشتی, اندازه جیبی, پالتویی و رومیزی می‌باشد. هر کدام از این تقویم‌ها, کاربردها و طرفداران خاص خود را دارد. افراد با مشاغل و اهداف گوناگون اقدام به سفارش سر رسید در اندازه‌های مختلف می‌نمایند. در این میان قطع رحلی, رقعی و اروپایی در میان مدیران محبوبیت بیشتری داشته و قطع خشتی و رومیزی کاربردهای تبلیغاتی بیشتری دارد. قطع جیبی و پالتویی نیز با توجه به سهولت جابجایی برای استفاده عموم مناسب‌تر است. 
 

2-جنس صفحات یا پوشش بیرونی سررسید

وقتی قرار است یک تقویم, به مدت یک سال در دست شما و یا بر روی میز کار شما باشد, جنس پوشش بیرونی آن اهمیت زیادی پیدا می‌کند. استفاده از چرم مصنوعی یا طبیعی برای جلد سالنامه عاملی است که از سویی قیمت سر رسید را تحت تاثیر قرار می‌دهد و از سوی دیگر, میزان دوام سررسید را افزایش می‌دهد. صفحات داخلی نیز متناسب با کاربرد سالنامه می‌تواند نفیس و با ضخامت بوده یا نازک و سبک در نظر گرفته شوند.   

3-طراحی داخل صفحات

علاوه ابعاد بازاریابی در طراحی سررسید تبلیغاتی, جنبه بصری طراحی صفحات تقویم, اهمیت زیادی دارد. استفاده از فونت‌های مناسب که با کاربرد تقویم تناسب داشته باشد, امری حائز اهمیت است که در هنگام خرید سر رسید بایستی به آن دقت کافی داشته باشید.

4-کیفیت اتصالات

طول دوره یک ساله استفاده از تقویم اهمیت نحوه اتصال صفحات به یکدیگر را دوچندان می‌نماید. خواه صفحات سررسید به وسیله شیرازه و صحافی به یکدیگر متصل شده باشند و خواه نظیر آنچه در برخی انواع تقویم رومیزی, صفحات به وسیله فنر, سیمی شده باشند, و یا شیوه دیگر اتصال صفحات, کیفیت چسب, جنس مواد به کار رفته و نحوه اجرای آن اهمیت زیادی دارد.
 


استفاده از سررسید در برنامه ریزی
 


آدرس : تهران، خیابان مطهری، خیابان علی اکبری، کوچه صحاف زاده، پلاک ۲۰، واحد ۱

آدرس سایت : gamutprint.com

تلفن : (021) 88814456-7
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها