رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اعلام کرد

رگبار باران در نقاط مختلف کشور

اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد:

پایتخت گرم می شود

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران فردا (اول آبان ماه) در بیشتر نواحی استان افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.
کد خبر: ۱۳۴۳۶۲۹

به گزارش جام جم آنلاین، بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمانی صاف تا نیمه ابری گاهی همراه با وزش ملایم تا متوسط باد پیش‌بینی‌می شود. طی امشب و فردا (۳۰ مهرماه و اول آبان ماه) به دلیل سکون نسبی جو در نواحی پرتردد، گاهی انباشت آلاینده‌ های جوی و غبار محلی و در ارتفاعات گاهی مه رقیق و کاهش دید مورد انتظار است.

طی روزهای یکشنبه و سه شنبه (۲ و ۴ آبان ماه) در نیمه شمالی استان افزایش ابر و در ارتفاعات گاهی بارش پراکنده باران و برف پیش‌بینی می‌شود همچنین از بعد از ظهر دوشنبه تا سه‌شنبه شب (۳ و ۴ آبان ماه) گاهی وزش باد نسبتا شدید در نیمه جنوبی استان به‌ویژه در جنوب غرب مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای ۲۳ درجه سانتیگراد گرمترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران نیز فردا (اول آبان ماه) صاف و گاهی همراه با غبار محلی با بیشترین و کمترین دمای ۲۰ و ۱۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

آسمان پایتخت پس فردا ( ۲ آبان ماه) قسمتی ابری و همراه با غبار صبحگاهی، گاهی نیمه ابری و در بعد از ظهر وزش باد خواهد بود و دمای هوا در گرم‌ترین و سردترین زمان به ۲۰ و ۹ درجه سانتیگراد می‌رسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها