تنور لیگ قهرمانان اروپا امشب داغ داغ است

طارمی - میلان؛ چند ماه زودتر از ژانویه

دور سوم گروهی لیگ قهرمانان اروپا امشب با انجام 8 بازی دنبال می شود و در حساس ترین بازی برای فوتبالدوستان ایرانی، پورتو با مهاجم ایرانی خود مهدی طارمی به مصاف میلان ایتالیا می رود.
کد خبر: ۱۳۴۳۱۴۸

به گزارش جام جم آنلاین، تیم فوتبال پورتو پرتغال امشب در سومین دیدار خود در لیگ قهرمانان اروپا میزبان تیم آث میلان ایتالیا است. این بازی در گروه B این رقابت‌ها و از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران آغاز می‌شود.

چهره ویژه این بازی به ویژه برای هواداران فوتبال ایران، مهدی طارمی است؛ مهاجم ایرانی که در دیدار قبل پورتو مقابل لیورپول گلزنی کرد و تنها گل پورتو در رقابت‌های این فصل را به ثمر رسانده است. طارمی در این فصل از مسابقات لیگ پرتغال هم ۴ گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده است. این مهاجم بعد از همراهی تیم ملی فوتبال ایران مقابل امارات و کره جنوبی، به پرتغال بازگشت و در بازی جام حذفی پورتو که جمعه برگزار شد، غایب بود. محرومیت طارمی به دلیل دریافت کارت قرمز در مسابقه قبلی پورتو به او این امکان را داد تا بعد از بازگشت از اردوی تیم ملی ایران، استراحت کافی داشته باشد و برای دیدار با آث میلان آماده شود. اخبار واصله حکایت از آن دارد که باشگاه میلان ایتالیا جدیدترین مشتری ستاره ایرانی تیم پورتو است.

برنامه و ساعت بازیهای امشب لیگ قهرمانان اروپا در زیر آمده است: 

گروه A

کلوب بروژ – منچسترسیتی 20:15

پاری سن ژرمن – لایپزیک 22:30

 

گروه B

اتلتیکو مادرید – لیورپول 22:30

پورتو - میلان 22:30

 

گروه C

بشیکتاش - اسپورتینگ 20:15

آژاکس - دورتموند 22:30

 

گروه D

اینتر – شریف تراسپول 22:30

شاختار دونتسک – رئال مادرید 22:30

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها