رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان رسیدن به توسعه پایدار را نیازمند در توجه به مسئله فرهنگ عنوان کرد و گفت: فرهنگ باید همواره در اولویت تمامی فعالیت‌ها و برنامه‌های ما باشد.
کد خبر: ۱۳۴۲۶۶۹
به گزارش جام جم آنلاین کردستان، امین مرادی صبح امروز یکشنبه در نشست با شهردار سنندج، ضمن تبریک انتصاب سید انور رشیدی، اظهار کرد: حوزه هنری انقلاب اسلامی در دو حوزه سخت افزاری و نرم افزاری دارای ظرفیت‌های خوبی است و این آمادگی وجود دارد تا از این ظرفیت‌ها در راستای کمک به توسعه فرهنگ و هنر در سنندج بهره‌برداری کند.

وی گفت: حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان به دلیل جلب اعتماد و همراهی اصحاب فرهنگ و هنر، ارتباط و تعامل مناسبی با این قشر دارد و خوشبختانه میزان حضور و مشارکت آنها در فعالیت‌ها و برنامه‌های ما نیز قابل توجه بوده است.

رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی کردستان ادامه داد: این اعتماد و همراهی سرمایه بسیار خوبی در راستای کمک به توسعه فرهنگ و هنر در شهر سنندج است و شهرداری به عنوان نهاد متولی امور شهر می‌تواند از این ظرفیت استفاده کند.

وی با بیان اینکه حوزه هنری کردستان زیرساخت‌های خوبی در اختیار دارد، افزود: پردیس سینمایی بهمن سنندج به عنوان یکی از مهمترین اماکن فرهنگی در سطح کشور آماده همکاری و تعامل با شهرداری سنندج است.

مرادی با بیان اینکه زیرساخت اصلی رسیدن به توسعه توجه ویژه به مسئله فرهنگ است، عنوان کرد: زمانی که فرهنگ در یک جامعه رشد و نمو داشته باشد، در نتیجه دیگر بخش‌ها نیز در مسیر توسعه و پیشرفت قرار می‌گیرند و به همین دلیل شهرداری باید در کنار تمامی فعالیت‌های خود در حوزه‌های عمرانی، اجتماعی و اقتصادی باید توجه به مسئله فرهنگ را نیز در اولویت قرار دهد.

وی با بیان اینکه امروز دیگر وجود پیوست فرهنگی برای تمامی فعالیت‌ها و اقدامات ادارات و سازمان‌های دولتی به یک اصل تبدیل شده است، گفت: توجه به این مهم باعث می‌شود تا شهرداری بتواند به شکل بهتری فعالیت‌های عمرانی و خدماتی خود را در سطح شهر توسعه داده و با کمترین چالش آنها را به سرانجام برساند.

در جریان این نشست شهردار سنندج نیز ضمن تقدیر از خدمات و فعالیت‌های حوزه هنری استان کردستان، گفت: حضور و نقش موثر حوزه هنری استان کردستان در فعالیت‌ها و برنامه‌های شاخص و تاثیرگذار فرهنگی در یک دهه اخیر کاملا مشهود است.

سید انور رشیدی افزود: خوشبختانه حوزه هنری در راستای کمک به ارتقاء فعالیت‌های فرهنگی و هنری نقش مهمی داشته و به همین دلیل من به سهم خود از کارهای خلاقه و ابتکاری آقای مرادی در حوزه هنری استان کردستان کمال تقدیر و تشکر را دارم.

وی با بیان اینکه شهرداری آماده همکاری و تعامل مناسب با حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان است، گفت: ما آمادگی داریم تا در راستای کمک به توسعه فرهنگ و هنر در شهر سنندج همکاری نزدیکی با حوزه هنری داشته باشیم.

شهردار سنندج با تاکید بر نقش فرهنگ و هنر در راستای توسعه پایدار شهر، اضافه کرد: یکی از اولویت های شهرداری سنندج در این دوره، توجه به پیوست فرهنگی برای فعالیت‌های عمرانی و خدماتی است و این مهم از روز نخست در دستور کار قرار گرفته است.

وی در پایان گفت: ما آمادگی داریم تا در قالب امضای یک تفاهم نامه همکاری، فعالیت‌های مشترکی را با حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان برگزار کنیم و بدون شک این همکاری زمینه ساز رشد و ارتقاء مسئله فرهنگ و هنر در کردستان می‌شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها