
به گزارش جام جم آنلاین ، علیرضا منصوریان کرونا گرفته است. سرمربی صنعت نفت از دو روز پیش مصرف داروهای مخصوص کرونا را آغاز کرد و همچنان به مصرف این داروها ادامه می دهد. شب گذشته پزشک متخصص به خانه او در آبادان رفت و برایش سرم زد. وضعیت جسمانی منصوریان از دیروز به ناگهان خراب شد ولی شب گذشته حال جسمانی او نسبتا خوب بود.
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند