به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شركت گروه ملي صنعتي فولاد ايران و به نقل از مدیریت واحد تحقیق و توسعه، مهندس محمدی:
این شرکت در راستای حمايت از توليدكنندگان و سازندگان داخلي، با هدف دسترسی سریع تر، ارزان تر و با کیفیت تر به قطعات، مواد و تجهیزات استراتژیک خود اقدام به برپایی نمایشگاه مجازی نیازهای بومی سازی و فناورانه نموده است.
ایشان در خصوص اهمیت و فرایند تامین كالاهاي استراتژيك، بیان داشتند: كالاهاي استراتژیک، کالاهایی با اهميت و پيچيدگي زياد هستند. اين كالاها براي شركت، حياتي بوده و بايد ارزيابي حقيقي از قدرت عرضه كننده و سازنده به عمل آورد. پيش بيني بازار و برنامه ريزي روابط بلند مدت با عرضه كننده و تصميم گيري در مورد ساخت محصول طبق یک فرایند از ويژگي هاي اين كالاها است.
مهندس محمدی افزود: بدين منظور از كليه شركتهاي تحقيقاتی، دانش بنيان و سازندگان داخلی واجد شرايط دعوت می گردد تا در این نمایشگاه مجازی حضور یافته و با توجه به دسته بندی تخصصی قطعات و تجهیزات موجود، مطابق با مدارك و فرمهاي مورد نياز اعلام آمادگي نمايند.
ایشان در پایان، بیان داشتند: اميد است این نمايشگاه مجازی بتواند سبب داخلی سازی کلیه قطعات، مواد و تجهیزات استراتژیک در شركت گروه ملي صنعتی فولاد ایران باشد و بستر رشد و شكوفايي سایر شرکتها و سازندگان داخلی را نیز فراهم آورد.
آدرس نمایشگاه مجازی نیازهای بومی سازی در پورتال شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران: